Tulla84 Gift med forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19 12 Apr 2015 #1 Hvor mange epler er det greit å spise på en dag???
B Babylykke1 Forelsket i forumet 12 Apr 2015 #2 Jeg kan trøkke i meg 3-4 på en dag tror ikke det er noe grense, men vet vertfall jeg blir litt oppblåst av epler så prøver å begrense inntaket
Jeg kan trøkke i meg 3-4 på en dag tror ikke det er noe grense, men vet vertfall jeg blir litt oppblåst av epler så prøver å begrense inntaket
Newbee Gift med forumet Junibarna 2015 Mailykke 2018 12 Apr 2015 #3 Har selv hatt dilla på de eplene, sykt gode Forsøkte også å begrense meg til tre-fire om dagen, i frykt for mageknip
Har selv hatt dilla på de eplene, sykt gode Forsøkte også å begrense meg til tre-fire om dagen, i frykt for mageknip
Demeter Glad i forumet Junibarna 2015 13 Apr 2015 #4 Jeg elsker "Jazz" eplene, enda bedre enn pink lady
Mirell Forumet er livet Snøkrystallene2021❄️ Junibollene 2023 13 Apr 2015 #5 tror du kan spise så mange du vil er vel bare magen som vil bli litt i ulage kanskje
miraka Forelsket i forumet Junibarna 2015 13 Apr 2015 #6 Pink lady er jo bare best) Og appelsiner Prøver å begrense meg litt, tror jeg kunne spist det hele dagen..
Pink lady er jo bare best) Og appelsiner Prøver å begrense meg litt, tror jeg kunne spist det hele dagen..
junibaby15 Forumet er livet Junibarna 2015 13 Apr 2015 #7 Skjønner deg godt. Smaker jo som godteri Et eple om dagen er bra for magen har jeg hørt Men vet ikke hvor mange som skal til før det har motsatt effekt
Skjønner deg godt. Smaker jo som godteri Et eple om dagen er bra for magen har jeg hørt Men vet ikke hvor mange som skal til før det har motsatt effekt
G Godemine Gift med forumet Junibarna 2015 14 Apr 2015 #8 Eple må vel være bra, verre når man har dilla på sjokolade og søtt ;-)