dilla på :p

SF100808

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Haha.. jeg skjønner ikke, det værste jeg vet er å vaske og rydde, men nå har jeg snart rundvasket hele huset, og synes d er kjempe morsomt, vasker og rydder :P haha, d har jeg dilla på faktisk... :p

Haha.. jeg skjønner ikke, det værste jeg vet er å vaske og rydde, men nå har jeg snart rundvasket hele huset, og synes d er kjempe morsomt, vasker og rydder :P haha, d har jeg dilla på faktisk... :p

Tihi...du "bygger rede"! ;)

Jeg har blitt akkurat lik... Mannen er sååå fornøyd!! Haha... Jeg liker plutselig å vaske og rydde og fikse her hjemme... Helt merkelig, da jeg tidligere nesten ble sur bare jeg tenkte på å lete fram vaskebøtta :)

Haha.. jeg skjønner ikke, det værste jeg vet er å vaske og rydde, men nå har jeg snart rundvasket hele huset, og synes d er kjempe morsomt, vasker og rydder :p haha, d har jeg dilla på faktisk... :p
Kom till oss takk :-)

Jeg har blitt akkurat lik... Mannen er sååå fornøyd!! Haha... Jeg liker plutselig å vaske og rydde og fikse her hjemme... Helt merkelig, da jeg tidligere nesten ble sur bare jeg tenkte på å lete fram vaskebøtta :)

hehe :P d er jo så rart :P mannen her også tror jeg er fornøyd ja ;)

mannen min har noen liknende tendenser :O bygger han rede? xp neida, stakars mann er bare flink til å ta sin del :)
Jeg har lite dilla, men spiser mye surt/syrlig og salt. Blir kvalm og uvell av mye annet :p

Back
Topp