dilla på noe?

morfor2

Glad i forumet
Noen av dere som har fått dilla på noe spesielt? (tenker på mat)

Jeg har tatt helt av når det gjelder is, men bare Dream yoghurt is med sjokoladesmak...

Spiser det heldigvis ikke hver dag, man må jo begrense seg... Men når jeg får kick er det bare den isen jeg vil ha og ike noe annet[:D]

Hadde dilla på salt chips i begynnelsen, heldigvis ikke så mye nå lenger.. Men nå har jeg dilla på sjokolademelk....[&:] Litt kjipt, for sist hadde jeg dilla på tomater og bananer, det er liksom litt sunnere, da...[:)]

soft is med sjokolade strø...[:)]

Eg fikk fullstendig dilla på appelsiner og meierienes appelsinjuice! Fikk rikelig med C-vitamin i meg for å sei det sånn.... men no kan ikkje eg ha det lenger[:(]

i begynnelsen hadde æ helt dilla på knaskerøtter, så gikk d over til båt is å no e æ vældig gla i kjeks å spesielt tomåjerry kjeks....[:(][:(][:(]

Hadde en god stund hvor jeg hadde veldig lyst på kokte poteter, ellers har jeg alltid veldig lyst på melk nå, helst sjokolade melk. Hjelper også litt på halsebrannen så praktisk er det ihvertfall[:)] Har heldigvis ikke blitt like ille som mamman min var når hun skulle ha meg; Ho måtte ha melkekartongen stående ved sengen også! Helt avhengig. Æsj, lunken melk er ikke godt...

Og saftis!! nam nam nam...![:D] Det må alltid være saftis i fryseren!

hadde en periode appelsiner, nå er det knekkebrød med gulost, og youghurt.. nam nam..

jeg har fått dilla på steinfrie grønne druer!! og is, men det jeg i grunn alltid spist for mye av..

eg har fått dilla på skive med brunost og bringebærsylte

Back
Topp