dilla på noe

~Lisbeth83~

Forumet er livet
noen som har rare lyster???
noe dere spiser nå som dere aldri kunne tenke dere til at dere skulle sitte å spise på...

jeg har fått litt dilla på hubba bubba!!!
tygger så kjevene går ut av ledd..hehe[:D]
en pk er borte på null komma niks..
ellers så er god norsk kost det jeg har mest lyst på av middagsmat.

Jeg har liksom ikke fått dilla på noe spesielt i dette svangerskap,men jeg husker i forrige da hadde jeg helt dilla på baby gulerøtter[:D]søte og gode..

[:D] appelsinjuice og pink lady epler [:D] Nam, nam!

ORIGINAL: katrine35+

[:D] appelsinjuice og pink lady epler [:D] Nam, nam!

mmmmmm [:D]

Her går det i appelsinjuice, mengder med appelsiner, og Knott. Godteripose altså. Jeg prøver å begrense det , men det er ikke alltid veldig lett... Og det glemte jeg nesten...spiser kun brunost på ristet brødskive. Det er supergodt om dagen!

*Sure gotterier (små godt) [&:]
*Sure grønne druer/epler [:D]
*Cola [:@]
*Brødskive fremfor varm mat [:)]

Så det er både positive og negative lyster her *fniiis*

Kathrine

ORIGINAL: Eli24
...spiser kun brunost på ristet brødskive. Det er supergodt om dagen!

Jaaaa! Det er kjempegodt!!![:D]

har ikke fått dilla på nåt, men fått en del ting æ ikke klare i d hele tatt:

-stekt egg
-kjøttdeig
-kyllingfilè
[:'(]

æ så etter at æ hadde skrevve innlegge at æ ikke egentli høre til hær, høre til mars :) sorry!!

Først i svangerskapet hadde meg mest slik at det var en hel drøss med ting jeg IKKE TAKLET..
Som tannkrem f.eks.. hehe.. brekte meg når jeg pusset tenner vettu... det var komisk...

Men nå litt senere, når kvalmen har gått over (HURRA)så har jeg snavlet klementiner til den
store gullmedalje, i tillegg er kindersjokolade veeeeeldi namme, men prøver å begrense
det litt da... men det er altså lettere sagt enn gjort...

Men ikke så lurt å lese denne siden.. for nå fikk jeg så lyst på ristet brød me brunost.. [:D]
aj aj aj.. tror jeg må ordne meg det til frokost i morgen.. hoho

hvordan gjør dere det med alt dere har lyst på da? klarer dere å begrense sukkerinntaket...
har litt problemer med det, men VIL gjerne være flink da.

Ikke no problem å begrense sukker inntaket her i gården, fikk helt nok i ukene før jul... Da var det så mye godis på jobben at jeg tilslutt nesten ikke kunne gå inn å sette meg på pauserommet.[:'(] Klarte ikke å få ned en eneste liten bit sjokolade, det har nesten vært slik etter jul også... men jeg spiser frukt så det tyter ut øra!!![:D]

så flink du er da!!! prøver å spise frukt jeg og ja... fyller opp huset med noe friskt og fristende, for å minske sukkeret...

Der er liksom det jeg har mest lyst på da...[:D] Middagsmat er noe jeg bare lager for å fore gutta med... det frister ikke mye, noe da, men ikke så veldig mye...

Jeg fikk ikke i meg mat de første tre månedene, så tror en skal være fornøyd bare man har litt matlyst...
Har ei venninne som kun har lyst på smågodt... stakar.. hun sliter...
SÅ du er egentli heldi hvis det er frukt som frister da.. får no i allfall i deg noe som er sundt da... [:)]

Har litt lyst på salte ting av og til også dah... Men det blir mest i helgene.

Jeg sikler ved tanken på rundstykke med brunost, vanlig husmannskost/middager, røde epler og knaskerøtter mmmmmm [:D]
..oxo er jeg veldig sugen på godteri da [:o] uff

Back
Topp