Dilla på noe spesielt?

Lille2015

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Selv hadde jeg skikkelig dilla på sitron de første 12 ukene. Nå har det gitt seg litt, og søt begynner å smake godt. Til min store fortvilelse. Da jeg frem til uke 13 ikke la på meg noe. Trenger jo ingen ekstra kilo utenom ungen, vann, blod og morkake. Legen sa jeg var overvektig og det stemmer nok det. Rakk ikke å slanke meg før jeg ble gravid heller :-P gikk jo så fort...

Nei egentlig ikke. Men spiser veldig mye, spiser hele tia:P salte ting er ekstra godt for tia da:)

Det går i perioder hos meg. Først makrell i tomat med norvegia i mange uker. Nå er det skinkeost og norvegia. Og smågodt. Drømmer også ofte om Burger King crispy chicken, uten at jeg spiser det ofte.

Alt som er søtt! Is er noe jeg må smake på hver dag, spesielt pistasj is! Og potetsalat da :D Må si jeg ikke var noe dilla på det før.. Men nå? Nam nam

Det går i perioder hos meg. Først makrell i tomat med norvegia i mange uker. Nå er det skinkeost og norvegia. Og smågodt. Drømmer også ofte om Burger King crispy chicken, uten at jeg spiser det ofte.
Spiser du makrell i tomat og norvegia på samme skive?
Når maten inntar drømmene ja da er man gravid. Det var jo morsomt :)

Har ikke noen spesifikk dille, men får plutselig lyst på noe. Er gjerne noe søtt :( skal prøve meg på litt sukkerstopp etter påsken :)

kina mat, sushi, alle typer frukt. i dag ble det en mega posjon stekt ris med kylling & reker. godis begyner jeg å kaste opp av så det blir det lite av..

.

Prøver å ikke spise for mye søtsaker, men har plutselig fått lyst på forskjellige ting så det er ikke en ting hele veien liksom.
Men karamell sundae fra mc donalds er alt for god, og i dag har jeg spist en halv agurk helt for seg selv uten noe annet. Jaja :p

Lakris var gjeldende når jeg var kvalm. Nå har jeg fått litt dilla på vannmelon! Og frukt generelt har det egentlig vært hele tiden...

Jeg har dilla på sitron, jordbær og jalapeno. Har jalapeno på det meste for tia :-D
Mista helt lysten på kaffi og sjokolade.
Dilla på sure ting, så blitt kjøpt en del smågodt :-P

Spiser du makrell i tomat og norvegia på samme skive?
Når maten inntar drømmene ja da er man gravid. Det var jo morsomt :)
Ja, på samme skive :) Spiste det før jeg ble gravid også, men ikke i de mengdene som forrige måned. Vet det høres merkelig ut, men det er faktisk godt :)

I begynnelsen måtte jeg ha en banan, og knekkebrød med leverpostei til frokost hver dag. Nå har jeg dilla på hvitost, så blir mye middager med ost, f.eks gratenger. Og søtt smågodt om kveldene, spesielt alt med jordbær smak:p

Sjokomelk og friskis :D men ikke samtidig da :P

Back
Topp