Dilla..og ikke dilla

Storm

Gift med forumet
Lurer på om dere har fått dilla på noe nå som dere er gravide?
jeg har dilla på cherioos[:D][:D]. kan spise bare det jeg. så er jeg blitt veldig glad i alt som lukter bringebær[:D]
så var jeg før jeg ble gravid veldig glad i kjøtt og fløtegratinerte poteter. nå kan jeg verken fordra smaken eller lukta[:'(]
hva men dere da?

hockey pulevr har jeg skikelig dilla på det er så digg blir sår i munnen men deter verdt det!!

Jeg har dilla på sjokolademelk og pez drops[:)]

Nei, ingenting! Hverken den ene eller andre veien!!! Og det er jeg glad for... [:D] men var på desperat jakt etter noe godteri jeg kjøpte da jeg var liten; en slik gul sylinder av papp, med et litt syrlig pulver oppi, og en lakris-stang nedi.... Plutselig var den borte vekk!!!! [:@] når jeg absolutt ville ha det!!! Ærk..... [;)]

Ja har det og det ene er greit for det er sunt men ikke det andre. Den ene tingen er klemetiner og marsipanstang. Kiloen kommer til å renne på meg. Hadde det sist og når jeg låg på sykehuset motte mannen min kjøpe 4 i narvesen vær dag som jeg trkket i tryne og de er store.[:D] jeg låg inn i 6 uker men la på meg bare et par kilo da. Hva blir det denne gangen [:D]

Er fysen på mye rart jeg, hockeypulver, risengrynsgrøt, bringebærdrops, colaslush osv...Problemet er bare at når jeg får det så smaker det ikke som forventet i det hele tatt! Så derfor kan jeg liksågot droppe å spise det jeg har lyst på, og heller spise alt det jeg ikke har lyst på....[:'(]

Åja, har visst spist et par pakker med julemarsipanstenger med sjokolade nå.... [&:]

MMMM... jeg syns den piano sjokoladepuddeingen m vaniljesaus. Sånne små dessertporsjoner er gode!!! Har rett og slett dilla på SJOKOLADE! Har spist det hver dag i et par uker nå, og mye. Og det er IKKE bra!!! Så i dag var jeg og kjøpte meg en stor eske med steinfrie druer....

Først hadde jeg dilla på eplekake... Men det har skiftet og gått over til
grønne epler! Må ha det, bare må ha det!!! Godt det er sundt da:-)

Termin 1 mars...

Har perioder hvor jeg har dilla på noe, nå er det risbrød (sjokolade), og gammeldags fleskesvor.....hjelp!!! Jeg kommer til å trille snart... Så har det vært druer, appelsiner, taffelstick og paprika potetløv.[:)]

Jeg har dilla på Lion frokostblanding og druer!!! må ha det, bare må ha det! [:)]

Back
Topp