Dilemmaaa!!

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Kjøpe det ene paret, så vet du hva du har!

Pijah skrev:
Kjøpe det ene paret, så vet du hva du har!

Du har nok rett! Kan jo kjøpe flere en annen gangemoticon

Du har nok sko :P

catolh skrev:

Speaking like a true man.. Du har nok spel!!..emoticon emoticon

*UtspyttaLaban* skrev:
catolh skrev:

emoticon

No må ikkje du bygga oppom dinna nyfunne humoren! Eg hadde nett pusha da ner!emoticon

Bouncing buttplug skrev:
*UtspyttaLaban* skrev:
catolh skrev:

emoticon

No må ikkje du bygga oppom dinna nyfunne humoren! Eg hadde nett pusha da ner!emoticon

emoticon

Jeg hadde de lundberg skoene i den første linken, men i røde.... De er fine, kule osv, men de ble litt vel "slutty" for meg.. Mulig det hadde mye med fargen å gjøre :p
Jeg likte godt de andre to parene og synes de gjør seg like godt i bryllup som det første paret :)

Jeg har innsett at jeg ikke lenger er en dolledukke og kaster inn håndkledet når det kommer til skosamlingen min.. Det er/var problemet.. Samler, bruker ikke :P Så nå selges hele sullamitten...

Lykke til med skokjøp!

LittleMonkey skrev:
Jeg hadde de lundberg skoene i den første linken, men i røde.... De er fine, kule osv, men de ble litt vel "slutty" for meg.. Mulig det hadde mye med fargen å gjøre :p
Jeg likte godt de andre to parene og synes de gjør seg like godt i bryllup som det første paret :)

Jeg har innsett at jeg ikke lenger er en dolledukke og kaster inn håndkledet når det kommer til skosamlingen min.. Det er/var problemet.. Samler, bruker ikke :P Så nå selges hele sullamitten...

Lykke til med skokjøp!

Dueeeh, hvilken størrelse bruker du???emoticon

kjøpr det ene paret :)

men om du husker, så kjøpte jeg de i røde! de gikk rett tilbake for å si det sånn.. hehe.. de er ikke store i str, selvom det er folk som har skrevet det der. itillegg var mine litt "skjeve", altså begge skoene var ikke like i utformingen.
også er det mye høyere platå enn det synes på bildet :) så jeg med mine store ben ble seende litt ut som klumpfot! hehe!

men, skoene i seg selv er dritkule! skulle øsnke de passa meg, så hadde jeg ikke sendt de tilbake!
tror nok de er mye finere i de sorte her, enn i de røde jeg valgte:)

Satina skrev:
kjøpr det ene paret :)

men om du husker, så kjøpte jeg de i røde! de gikk rett tilbake for å si det sånn.. hehe.. de er ikke store i str, selvom det er folk som har skrevet det der. itillegg var mine litt "skjeve", altså begge skoene var ikke like i utformingen.
også er det mye høyere platå enn det synes på bildet :) så jeg med mine store ben ble seende litt ut som klumpfot! hehe!

men, skoene i seg selv er dritkule! skulle øsnke de passa meg, så hadde jeg ikke sendt de tilbake!
tror nok de er mye finere i de sorte her, enn i de røde jeg valgte:)

Platået er 3,5 cm, så det er jo høøøyt.. Meen koster ingenting å sende dem tilbake, og et er fri frakt, så det koster meg ingenting å prøve dem og heller sende tilbakeemoticon

catolh skrev:

Man få aldri nok sko:D

Back
Topp