Vi er i gang med prøving av barn nummer to. Vi har et ønske om at det ikke skal være så stor aldersforskjell mellom barna, da både jeg og mannen har søsken som er langt ifra vår egen alder. Vi merker at båndet ikke er like sterkt, da vi er på forskjellige steder i livet, og ønsker derfor ikke dette for våre egne barn. Vi begynner å få litt dårlig tid da vår datter allerede har blitt tre år.
Men nå har det seg sånn at jeg muligens får tilbud om lærlingplass. Jeg har bestemt meg for å bytte yrke, og det er snakk om et yrke med mye tunge løft, og fysisk arbeid hele dagen.
Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg har virkelig ikke lyst til å utsette prøvingen, samtidig som at jeg har veldig lyst på den lærlingplassen.
Er det noen som har vært i samme situasjon som har noen gode råd?
Men nå har det seg sånn at jeg muligens får tilbud om lærlingplass. Jeg har bestemt meg for å bytte yrke, og det er snakk om et yrke med mye tunge løft, og fysisk arbeid hele dagen.
Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg har virkelig ikke lyst til å utsette prøvingen, samtidig som at jeg har veldig lyst på den lærlingplassen.
Er det noen som har vært i samme situasjon som har noen gode råd?