Dilemma..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Har jo denne intense svien/brenningen øverst i magen som ingen finner ut av.. Har vært hos lege, jordmor, UL osv, men ingen finner ut hva det er for noe.. (Alle hadde forskjellige svar, bla magesyre, svangerskapsforgiftning og nerver i klem i ryggen) Nå har denne sviinga blitt enda verre, når jeg er så dum at jeg bruker musklene så svir det mye lengre nå enn det gjorde før, er mye mer intenst og kommer mye fortere.. (trenger ikke bruke mye muskler før det kommer mao)
Så.. Burde jeg ringe føden ATTER en gang? De finner jo tydeligvis ikke ut av det, så er det noen vits eller? Begynner å bli ganske frustrert nå!

Må bare komme med en standard frase, men jeg mener det : DET ER BEDRE Å RINGE EN GANG FOR MYE ENN EN GANG FOR LITE!

ja, sa de ikke at du måtte ringe hvis det ble verre da??

Skader ikke å høre. bedre med en extra bomtur enn at du ikke ringer når du burde ha ringt - om du skjønner. Ring du [;)].

Det kan jo være så mangt. Snedig at det blir verre når du bruker musklene opppi der. Kanskje du burde tatt det mer med ro frem til fødselen?

Det der høres IKKE no godt ut! Håper det skjer noe snart for din del. Blir sikkert bedre etter du har født.. Men om du skal ringe når de allikevel ikke finner ut av noe har ikke jeg noe svar på. Kanskje det er best å høre på rådet fra mayb31..

Vel.. Jeg gjør jo ikke en shit.. Så jeg kan ikke ta det mer med ro! Kommer når jeg røyser meg eller bøyer meg osv.. Eller når jeg gjør et tappert forsøk på å drite, men det går bare ikke! Så har en god del "forstoppelsessmerter" også.. Er jo ting som sårt vil ut, men jeg klarer ikke presse.. Tåra spruter å jeg gir opp! Heller litt luftsmerter liksom..

Jeg synest de generelt tar oss gravide svært lite alvårlig jeg. Klart det er mange som er hyeterisk, men der og ....-vi har allt ansvaret for babyen. Hva vi spiser, gjør, kjenne etter endringer mm. [&:]

Synest absolutt du skal ringe....

Kanskje du skal snakke med Bast`s jordmor[;)]

ORIGINAL: lindaen

Vel.. Jeg gjør jo ikke en shit.. Så jeg kan ikke ta det mer med ro! Kommer når jeg røyser meg eller bøyer meg osv.. Eller når jeg gjør et tappert forsøk på å drite, men det går bare ikke! Så har en god del "forstoppelsessmerter" også.. Er jo ting som sårt vil ut, men jeg klarer ikke presse.. Tåra spruter å jeg gir opp! Heller litt luftsmerter liksom..

Hiv innpå en haug med svisker så trenger du snart ikke å presse så mye..

Hiv innpå en haug med svisker så trenger du snart ikke å presse så mye..

Jeg har prøvd ALT! Men bare jeg må bruke musklene bittelitt så begynner det å svi.. Kanskje best å ringe da.. Er også litt usikker på om det er rier eller kynnere jeg har nå.. Er vondt, men ikke sååå vondt.. Åhh.. Jeg blir gal!! Alt skal man nå bekymre seg over[:-][8D]

Eller maltekstrakt, sånn som man gir ungene. Det er søtt og kjempegodt, og får magen i gang og hjelper på luftsmerter. Kanskje du får ut noe *håpe håpe*. Vondt når det er forstoppelse [:(]

Du har nå hatt mer enn normal kvote med ting å bekymre seg over i ett svangerskap også da,lindaen [8|] Håper det snart er overstått nå!! Lykke til,vennen [:D]

Er jo rett rundt hjørne nå, så nå har jeg mere håp enn jeg har hatt på lenge da! [:)] Takk for lykke til'en[;)]

Lykke til linda!!! Nå drar jeg snart på festlighetene på jobben!!! Snakkes igjen i mårra!!!

Eller kanskje du får en melding i kveld[:D] Noe som jeg virkelig håper på! Eirik har talt og føden blir ringt når han kommer hjem..

Bra!!! Gleder meg til å få mld i kvald/natt!!!! Skal hive meg på nettet på jobben med en gang hvis jeg får den når jeg er på jobb

Hehe.. Vi får håpe at d skjer nåkka da! Æ e så leeei!! Å da får du jo vite om d e jenta eller gutt åsså[;)]

Ja du har holdt meg leneg på pinebenken nå....
Kommer å besøker deg på sykehuset å hvis jeg får lov...

Klart du får lov! Må jo se lille gulle vårs[:D] Bare å si ifra på forhånd så.. Æ håpe på å få stikke derfra fort som fan da.. Men du vet kor vi bor[:)]

Bare hyggelig [:D]

Back
Topp