Dilemma!!!

KathMor

Forumet er livet
OK, funnet ut at denne sengen her passer inne på rommet til Emma når Isabelle flytter inn (så hiver vi på senghest) [:)]

Så kommer dilemma, NÅR SKAL VI BYTTE SENG?

1)
FØR Isabelle flytter inn, slik at hun blir vant med den før det blir nye forandringer.

2)
Samtidig med at Isabelle flytter inn, slik at det også blir litt ekstra stas for Emma. Eller er det stas nok at Isabelle flytter inn?

3)
Eller når alt er innkjørt med Isabelle og Emma på samma rom

[8|]

GUD - jeg kjenner jeg gruer meg så langt inni nattegampen atte.... Har en feeling min emma-engel-å-legge kommer til å tulle altså, spes om morran.... Men ser at det kanskje er best med forslag nr 1, men hun har det så greit i sprinkelsenga nå altså, men om vi skal vente til eks nr 3 så er det jo sikert ei god stund til! Da vi ikke flytter Isabelle inn før hun sover hele natta... eller rundt 1 år.. isch..... Kjenner jeg er litt clueless her..

Noen innspill? Hjelp? Tips? [&:][:D][:D]

Denne senga har vi til Anna. Vi triksa litt for å ikke gjøre overgangen så stor og la senga med åpningen inn mot veggen. Da ble det som ei lav sprinkelseng. Så snuppa klatra ikke utav før det var gått 2mnd...[;)][8D] Hun har jo aldri brydd seg med å hoppe utav sprinkelsenga heller da.. Legger seg til å sove.. Så ikke sikkert det er noe å grue seg for. Det var det ikke her!! enda...[8D][8D]
Du kan likesågodt bare bytte med en gang, men tror ikke hun syns det er noe feil å gi bille sin seng når hun får helt ny seng i bytte!!![;)][:)]

Bille har egen seng nå, så blir å ta den inn - den trehvite her blir å gi bort tenker jeg [:)] Men det var lurt ja, sette sengen med åpningen inn! Det har jeg ikke tenkt på, lurt! Forsatt synes jeg det er døds skummelt, er så deilig å vite at 19 er det kvelden uansett, er så redd for mine hellige kvelder vettu [8D] Men på en måte ser jeg at jeg bør bite i det sure eple, og bare få det unnagjort.. [X(]

Det går nok sikkert helt fint skal du se!! Om det blir noe tull så er det fort over om du er konsekvent!![;)]
Før henne inn igjen og legg henne UTEN å si ett ord annet enn god natt..[;)][;)]

Og ja, syns vi var ganske lure med den senga...[8D][8D]

som missme sier - bare å bestemme seg og ha planen klar om hvordan evt "utavsengen"turer blir taklet[:)]. Er du heldig så tar det noen dager, i verste fall par uker og det blir aldri flere timer på kvelden du må holde på liksom... så når dette er gjort så har du kvelden dine tilbake igjen som før[:D][:D]

Lykke til[:)][:)]

Bytt nå, så er alt i boks når Isabelle flytter inn[;)][:D]

ORIGINAL: Vand

Bytt nå, så er alt i boks når Isabelle flytter inn[;)][:D]
Enig!
Tror ikke det blir noe problem jeg [:)] Så hopp i det!

TAAAAAKK for innspill, og dere har rett.... jeg var redd for det ja hehehe [8D]

Huff, gruer meg gitt.... da blir det seng her mot slutten av mnd... Tror ikke jeg gidde å ta buss med barn og seng [8D] Så vente på bil... Himmel som jeg gruer meg [&:][8|][8D][:-]

kjør på[;)]

jeg grua meg skikkelig jeg også, til at han kom til å gå ut av senga på kveldene og mårran[;)]

men vet du, han har ALDRI forlatt senga si etter han er lagt. Og mårran ligger han å roper til vi kommer inn til han[;)] så er ike sikkert d blir så ille, hun er jo så vant til å måtte ligge i senga[;)]

Kjør på. La Emma få ny seng. Går nok helt fint[:)] Litt tull innimellom blir det uansett når du bytter til vanlig seng. Men det går seg til[;)]

jeg tror det er akkurat samme om du gir henne ny seng nå eller venter til isabelle skal flytte inn.
hun syns nok det er like stas uansett :)

ORIGINAL: Reinbue

jeg tror det er akkurat samme om du gir henne ny seng nå eller venter til isabelle skal flytte inn.
hun syns nok det er like stas uansett :)

Ja det er sant. Men tenkte mere styret med Isabelle på samma rom, kanskje Emma våkner Emma om hun begynner å tulle da, går ned å leker, løper ut osv.. at hun våkner minsta... .. Nei, er nok bedre å la Emma blir vant med stor seng, slik at det er større sjanse for at det går "knrikefritt" når lillebille flytter inn [:)]

Emma kommer til å synes at stor seng er staaaas så jeg hadde bytta nå[:)]

Back
Topp