dilemma ..

Kriina91

Betatt av forumet
æ har ei lita pia på 1 år og 8 mnd. i morra e det idrettsdag på skoln, æ skall ikke jør nokka. så æ tengte å ta med lillesnuppa på skoln istede førr å seinn ho i barnehagen.. men så skall det vær nissefest der.. æ tenka at ho ikke blir tell å huske det så æ vill ha ho med på skoln men.. ka dokker villa jort?

Hadde sendt hu i barnehagen på nissefest.

Selv om hu ikke husker noe av det seinere,
så har hun det sikkert kjempeartig der og da[:)]

Jeg hadde sendt henne på nissefest. Hun har sikkert mer glede av det, enn av å stå ute i kulda på en idrettsdag.

hvis du vil ha ho med deg, så hvorfor ikke. Nissefest er det neste år også. uansett hva du velger så blir det nok så bra så[:)]

æ vill ha ho med førr å vis ho fram, åsså fer æ og ei væninna t Spania den 28 desember å blir i 10 daga.. det e inne i en hall idretsdagen skall vær.. å nissn kommer dit å såee..

ORIGINAL: FørsteVesleImagen

Hadde sendt i bhg. Mye kjekkere for henne enn å være med deg på skolen. Nissedag er jo i tillegg kjempemorro for henne! Snuppa mi storkoste seg i alle fall.[:)]

ORIGINAL: Kriina91

æ vill ha ho med førr å vis ho fram, åsså fer æ og ei væninna t Spania den 28 desember å blir i 10 daga.. det e inne i en hall idretsdagen skall vær.. å nissn kommer dit å såee..

ta ho med deg...som jeg skrev tidligere...så er det nissefest i barnehagen hvert år....ho merker ikke om ho går glipp av denne nissefesten.

Nei ta ho med deg og vis ho frem, jeg hadde gjort akkurat det samme[:)]

Kos dere

jaa, men æ e så usekker.. men æ trur nokk æ tar ho med :)

ORIGINAL: FørsteVesleImagen

Går skole selv, og syns det er stas å vise frem lillegull, så jeg hadde sikkert tatt med[:D]

ORIGINAL: Kriina91

Jeg syns svaret står ganske klart her.. Du vil ha henne med for din egen del, heller enn å la henne dra på nissefest i bhg med vennene sine...

om hun er lik mi jente, så ender hu opp å hyyyyyyyyyyyyyylskrike når hu ser nissen, så ta hu med deg og nyt dagen sammen med henne og vis hu frem til du blir blå i trynet!
alltid best å være med forelderen!

Ta henne med deg, hadde jeg gjort uten å blunke!! [:D]

Back
Topp