Dilemma

KathMor

Forumet er livet
Være fornutfig og legge meg rundt 21.30 som jeg pleier... eller å se både senkveld OG go kveld norge.. dvs sånn kavrt på elleve [&:][&:] SEIIINT!!!

Hmmm.. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt opp begge deler så lagt meg nå. Men har du sånn opptaks greier på tv'en din?? 

Jeg driter i morgendagen din så lenge jeg har deg her og holder meg med selskap! [8D]

Egoisme? Aldri hørt, vet ikke hva det betyr[8D]

hahahaha fin du Vand [8D] Men stemmer der, er jo i morra det er go kveld norge... senkveld i kveld... Blir trøtt bare av å tenke på det... Emma sov til 08 i dag, men hjelper ikke mye når søsra finner ut at hun ikke vil sove etter puppinga 05... Søsterene rotter seg sammen mot mor allerede [&:][8D]

Det er fredag! Legge deg tidlig kan du gjøre i morgen for da er det ingenting spennende på TV..[8D][8D]

Du burde være fornuftig!
Jeg har ikke lært meg det enda!
Men nå er rutinene bedre for storebror så da burde jeg jo
klare å bli fornuftig!

Sier meg at det er lurest å høre på råd fra tobarnsmoren her [8D][;)]... men jo... hmm... Er helg da.. dvs det går i ett hele tiden... *vurdere vurdere*

Jeg vet,,,, jeg vet..... men senkveld værer til 23.20... kan ikke... så nå skal jeg pusse tanna og stelle emg.. så 5 min BV så natta [8D]

jeg la meg 21.30 i går og var fornuftig.ble vekket kvart på 6. men tydeligvis i feil søvnfase,for jeg har vært trøtt hele dagen[&:]

i kveld skal vi låne film,hvis jeg ikke tar meg en dupp på ettermiddagen kommer jeg garantert til å slokne midt i filmen[;)]

Back
Topp