DILEMMA

Mammaen til Helen

Glad i forumet
lørdags kvelden har jeg og mannen min blitt bedt ut på et komishow av en som kom på hotellet der mannen min jobber
 
MEN jeg har ikke lyst til å dra fra jenta mi da!!!
aldri vært borte fra henne mere enn ca 2 timer og det om dagen..
 
morra og faren til mannen min kan passe henne og være her hjemme med henne, men jeg er fortsatt så redd da..
 
hva om hun savner meg og begynner å grine skikkelig og greier, uff ikke lett dette..
 
noen tips eller erfaringer????
 
Når de er så små er det ganske enkelt for andre å passe de små uten at de griner etter mamma eller pappa, men det du kan gjøre i tilfelle er å ta med en genser eller noe som du har brukt som hun kan få ha i nærheten av seg. det funket ihvertfall på elias[:)]
 
men hvis du absolutt ikke vil gå ville jeg ikke ha gjort det, men det er alltid godt å komme  seg ut litt[;)]
 
hei.. vi er ganske like vi [;)][;)][:D][:D] gjør det du føler for... jeg gikk ikke fra snuppa før nå i januar, da var a 9 mnd... Men skal innrømme at det var godt å komme seg ut..var på middag med kjærsten min...i tre timer.. men det er viktig at du ikke føler deg pressa til å gå ut...
 
takk for svar, jeg får tenke på det litt[;)]
 
Back
Topp