Dilemma...

tidligerebruker

Elsker forumet
haha,klarer ikke å huske om jeg har sagt dette tidligere,men;

1pp denne mnd gikk ikke, men har enda sjangs. El snart rundt hjørnet, men nå er jeg usikker på hva jeg vil.
Har et støre prosjekt med jobben som er i juli mnd. Om jeg satser på å bli gravid nå blir det termin 30.mai vanskelig og risikablet med prosjektet mitt i juli [8|]

Kanskje best å vente et par mnd med prøving å ha termin i august? Men skatten min er allerede født i aug., så kanskje litt kjedelig med to barn i aug?

HJELP! ...[8|].... usikker og forvirra!

ja ser den... hmmm skal ikke være lett[8D]

følg hjertet ditt[;)]

Hvorfor ikke vente til du føler deg helt klar for å få barn? Du er nok ung og har tiden på dej. [:)]

Tenk sen så praktisk når begge barna har bursdag i samme måned! [:D]

hehe,huff, godt å få ut litt "steam".

Kan være praktisk, men kanskje litt kjedelig for barna å ha bursdag sammen, ingen "ego"fokus på de [:D]

hjertet sier NÅ, fornuften sier liiiiiitt senere kanskje jeg skal la mannen avgjøre?
Takk jenter!

Bare en litene tanke: du vet jo aldri hvor lang tid d vil gå å bli gravid denne gangen og dessuten så vet du jo ikke hvordan formen vil være i dette svangerskapet og om du vil klare å jobbe helt til du går ut i permisjon.

Men dette er bare noen dere kan bestemme :)

ORIGINAL: Mamma til Oline

Bare en litene tanke: du vet jo aldri hvor lang tid d vil gå å bli gravid denne gangen og dessuten så vet du jo ikke hvordan formen vil være i dette svangerskapet og om du vil klare å jobbe helt til du går ut i permisjon.

Men dette er bare noen dere kan bestemme :)

ja,sant det da [8|] hm.... Kjenner flere som har både et og to barn, men problemer med å få flere, kan jo ta tid [8|]

Back
Topp