dilemma

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
sambo skal være med på utdrikningslaget til en kompis i juni[:)] helt greit d, hvis d bare hadde vart i 1 døgn og holdt seg i nærheten!  neida, planen er 3 dagers tur, med kielferga 11-13 juni!

menstermin min er 22 juni, og d er den legen følger, så da er jeg 38+5 når de drar.. i følge ul termin er jeg 36+5.. så jeg føler meg som den store stygge ulven hvis d ikke skjer da uansett, og han må bli hjemme[8|][&:]

blææææh[8|]

skjønner det utrolig.. har en samboer som skal til syden helga før termin min.. så jeg er utrlig bekymra for å måtte sitte på føden med svigermor ...[&:]

ORIGINAL: Candykikk

skjønner det utrolig.. har en samboer som skal til syden helga før termin min.. så jeg er utrlig bekymra for å måtte sitte på føden med svigermor ...[&:]

syden[&:] skal han være bort lenge da?

starter fødselen mens han er borte så misser han jo fødselen[8|]

Her i huset er regel grei [;)] Fra å med 9.mai skal sambo være edru og i nærheten. Det betyr ingen turer, munkholm ([8D]) osv [:)] Vi skal feire 30årsdagen hans den 8.mai så det er siste utspring for han [8D]

Min vil ikke være langt borte.. han vl helst være nærmest mulig når terminen nærmer seg... allerhelst vil han ha fri men det har vi ikke råd til..he he.. Så her i gården holder han seg i nærheten og edru [:)]

Jeg har sendt sambo på sin siste utskeielse før fødsel - da jeg ikke aner hvor lenge jeg blir å gå...han er i oslo på Metallica konsert med sin bror[:D]

Fremover er det å være i standby - alkoholfritt og lett tilgjengelig og han synes selv dette er helt ok. Synes det var litt lenge og litt langt unna så nære fødsel - håper dere kommer frem til ei grei ordning så du ikke stresser deg selv så nærme termin!

Lykke til!![;)]

Mannen min er også invitert på utdrikningslag i begynnelsen av juni, men vi har blitt enige om at de siste 5 ukene før fødselen skal han holde seg edru og i nærheten. Festing kan han gjøre senere  

Det er jo en risiko å ta. Vil han ta den risikoen da?
Det blir feil å kalle deg no stygg ulv om det ikke skjer noe hvis han blir hjemme, for du kan jo ikke vite når det skal skje.
Vanskelig det der.

huff skjønner godt at du har et dilemma der!:
Vet ikke helt hva jeg skal anbefale!?
Når kom Mali i forhold til termin da?

Føler du at denne skal komme før tiden??

Har du noen andre som kan være med deg på fødsel HVIS du nå skulle føde mens han var vekke?

Har HAN lyst å dra? Være vekke fra deg når det kanskje blir baby!?

Jeg vil latt han velge selv. Hva vil han mest? være med på fødslen eller på guttetur til kiel?
Min mann har tatt pappa rollen helt ut  han hadde aldri reist, han reiser ikke på fylla nå en gang. Spurte her om dagen, skal du ikek ta deg en tur ut før babyene kommer, når de kommer blir det lenge til neste gang, da fikk jeg bare til svar. Nei det hadde han ikke tenkt til for de kunne jo komme nå og han skulle ikke vær full når de kom. Han måtte vær hjemme å passe på kona. han er jo skjønn au:)

Men skjønner dilemma ditt. Men du blir ingen ulv pga det. Av og til så må man faktisk ta valg som ikke alltid er like enkelt. Men kan han ikke bestille biletter og ta avbestillingforsikring på de??? Når dere kommer til den helga og du merker at kanskje noe kommer til å skje så avbestiller han?
E vet ikke e. men det er jo en mulighet. ?

Skjønner det er vanskelig, begge situasjoner vil jo ikke akkurat skje igjen da[8|] Bare dere som kan bestemme [:)]

Her skal gubben få ta en sterk en 5.juni når han har spillejobb i min onkels bryllup, skal være med såklart og en eventuell fødsel i anmarsj satser jeg på ikke skjer. Gjør det det så får det bare bli som det blir [8D] Snydens får han ikke bli uannsett..[8|]

Jeg for min del synes det er rart at han i det hele tatt VURDERER å dra!
Skulle tro at utdrikningslaget til kompis ikke er viktigere enn å få med seg sitt barns fødsel!

Syns ikke du skal føle deg som noen ulv eller ha dårlig samvittighet...Det er vel heller omvendt!

Men....folk har jo forskjellig syn på alt-Håper dere finner en løsning dere begge har det bra med:)

tviler på at han drar.. men han har utrolig lyst! .. og d skjønner jeg jo[:)] jeg har sagt at han får ta veget selv, men han får tenke over hva han velger bort hvis fødselen skjer mens han er bort da! er jo ikke sikkert d blir flere barn, men d blir nok flere utdrikningslag!

sist fikke jeg preeklampsi ble lagt inn 37+0, satt i gang 38+0, men vil tro d ikke blir sånn denne gangen[:)] derfor er alt like usikkert som d kan være[8D]

Back
Topp