Dilemma-leken

Vrikket foten hver uke!! :laughing002

Burgerking til middag hver dag eller aldri mer kommet tidsnok til avtaler?
 
Oi shit haha jeg som bare har spist på burger King èn gang og hater å komme for sent :hilarious: mem må blir det være å aldri komme tidsnok til avtaler, for burger King frister aldri :laughing002

Ville du spist is hver kveld eller trent crossfit kl 3 hver natt?
 
Spist is hver kveld :hilarious:

Ville du måttet pusse opp hvert år eller flytte hver år?
 
Spist is hver kveld :hilarious:

Ville du måttet pusse opp hvert år eller flytte hver år?
Pusse opp hvert år (vi blir aldri ferdig siden vi skal gjøre alt selv, holder det gående på fjerde året nå :hilarious: )

Ville du sovet med en altfor kort dyne hver natt eller alltid hatt 30 grader i huset/leilighet?
 
Pusse opp hvert år (vi blir aldri ferdig siden vi skal gjøre alt selv, holder det gående på fjerde året nå :hilarious: )

Ville du sovet med en altfor kort dyne hver natt eller alltid hatt 30 grader i huset/leilighet?
Alt for kort dyne! Takler ikke varme, så eneste grunnen til at jeg ikke har lagt meg enda er fordi jeg gjennomlufter huset for å få ned temperaturen :hilarious:

Ville du alltid måtte pelle buser i all offentlighet eller alltid være tett i nesa?
 
Alltid være tett i nesa :hilarious:

Ville du ha kokt vannet i huset resten av livet eller hatt 2 timer reisevei til og fra jobb?
 
Kokt vannet i huset :p

Ville du alltid måtte ha 5 hunder eller alltid 20 katter?
 
Hahah hjelpes! Måtte blitt 5 hunder da :laughing002

Ville du slukt tre pose med nonstop asap eller aldri spist nonstop igjen?
 
Måtte blitt å sluke 3 poser nonstop. Kortvarig kvalme :hilarious:

Ville du måtte se på reality-TV i 3 timer hver dag for resten av livet, eller gått tur i 3 timer hver dag for resten av livet?
 
Tur i 3 timer :laughing002

Ville du spist fleskepannekaker til lunch hver dag eller tatt 50 squats hver morgen kl 5 resten av livet?
 
Tror nesten det måtte blitt 50 squats kl 5 hver morgen :wacky:

Ville du alltid hatt alt i en farge hjemme eller aldri ha farger i hus igjen?
 
Ha alt i en farge :joyful:

Ville du hatt masse leker i alle rom eller ingen leker resten av livet?
 
Måtte nok tatt masse leker i alle rom, selv om det hadde også vært forferdelig :p

Synget i stedet for å snakke, eller hvisket hver gang du snakket?
 
Måtte blitt hviske hver gang (stakkars folk trenger ikke høre min sangstemme :laughing002 )

Ville du ha løpt maraton i høye hæler eller kun spist snegler i 2 uker?
 
Haha den var fæl :hilarious: Snegler i to uker kanskje, uten å ha smakt snegler før:hilarious:

Alltid være for varm eller alltid fryse?
 
Alltid være for varm!

Alltid måttet gått barbeint eller alltid hatt på tykke vintersko?
 
Alltid gå barbeint

drikke kun limonade resten av livet, eller kun spise hjerter til middag resten av livet?
 
Kun limonade (åh, nå fikk jeg lyst på limonade nå!!!!)

Alltid være gravid, eller føde en gang i måneden?
 
Toalett i åpent landskap på jobb.

Alltid ha stein i skoen, eller alltid måtte gå med gummistøvler?
 
Back
Topp