Dilemma!!! Hjelp!?!

Å ha familie i umiddelbar nærhet kan selvsagt være veldig kjekt, men det er ikke noe must vel? Jeg kjenner mange som bor i byen som bruker mer enn 25 min på å besøke foreldre som bor i samme by ;) Men det må vel foreldra dine forstå også, at dere får mye mer for pengene på Kløfta og at dere føler dere vil trives bedre i et hus med en liten hageflekk. Jeg syns rett og slett det er dårlig gjort å prøve å gi deg dårlig samvittighet fordi du ikke gjør akkurat som de hadde sett for seg...
Nei det er ikke det, er som du sier -bare veldig kjekt! Men når men veier "for og imot" heller det veldig for at vi flytter.
Ja syns det var veldig dårlig gjort selv! Gråt som en gal i går, dro den stakkars hunden opp på fanget å hulka ned i nakken hennes hehe;p
Mamma ringte meg på ettermiddagen, snakket med pappa og han var lei seg for at han hadde tatt "litt" av hehe., Hadde han fått velge hadde jeg aldri flyttet ut!:p Han er nok redd han ikke får så mye tid med barnebarnet sitt også når vi flytter, men det skal nok gå veeeldig bra!=)

jeg bor selv 25-30 min unna mine foreldre, og for meg er det deilig. føler ikke de sitter oppå meg liksom. å så får jeg leve livet mitt sånn som jeg vil med privatliv og familieliv. bor i en liten by da med hageflekk. og jeg kunne aaaaaldri bodd i ei leilighet med barn. nå har jeg en turbo av en gutt. og det er umåtelig deilig å kunne være ute i hagen på både sommer,høst,vinter og vår. min erfaring er nok at foreldre er så knyttet til barna sine så det er hardt når dagen kommer og man flytter lenger enn dørstokkmila. jg ville gått for hus på kløfta enn ei leilighet i Oslos gater og travle liv :).

YEEEEEEY, VI HAR KJØPT OSS HUUUUUUUS:):) (det er tomannsbolig, men fordet-huuuuus hehe)
Jeg kommer nok kanskje til å savne Oslo litt, jeg er født og oppvokst der., jeg liker jo oslos gater og travle liv hehe, men setter også pris på et roligere sted litt utenfor, særlig når det er så nærme oslo uansett., og tror dette er det beste for den lille familien min <3
Jeg er veldig fornøyd:) Nå gleder jeg meg til vi flytter=) Vi flytter 1 juni:)

Tusen takk for alle råd, det er godt med noen kloke ord innimellom!=)

Wow, gratulerer!!! Veldig glad på dine vegne! Tror det blir godt for dere! Og det med avstanden: man kan ikke ta ting på sparket uansett med barn. Så når ting må planlegges, har det ingenting å si å måtte kjøre 25-30 min. Hurra for dere! :) :)

Tusen tusen takk:):)
Tror den avstanden blir "barnemat" om kort tid!;)
Ja, borgen på kløfta=)
Gleder meg utrolig mye=)

Gratulerer :)

Gratulerer med huskjøp! Så gøy :) Nå er det bare å glede seg til å flytte, og gjøre det til 'sitt eget'. Dette blir et begivenhetsrik sommer for dere!? :)

Gratulerer med huskjøp! Så gøy :) Nå er det bare å glede seg til å flytte, og gjøre det til 'sitt eget'. Dette blir et begivenhetsrik sommer for dere!? :)
Tusen takk=) Ja, veldig gøy, og det føles veldig riktig!=) Pappa sa tilåmed til meg i går "jah, får se hvor lang tid det tar før vi også flytter til kløfta også da" hahah, Han tuller nok litt, man han er litt datterdalt, akkurat som jeg er litt pappadalt hehe;p
Åja, det blir en innholdsrik sommer ihvertfall, det skal være sikkert og visst hehe;) Gleder meg jeg, det blir gøy=)

Gratulerer med huskjøp og velkommen til ullensaker :) Btw så er ikke borgen kløfta, borgen er myyye kosligere.

Tusen takk=) Ja, veldig gøy, og det føles veldig riktig!=) Pappa sa tilåmed til meg i går "jah, får se hvor lang tid det tar før vi også flytter til kløfta også da" hahah, Han tuller nok litt, man han er litt datterdalt, akkurat som jeg er litt pappadalt hehe;p
Åja, det blir en innholdsrik sommer ihvertfall, det skal være sikkert og visst hehe;) Gleder meg jeg, det blir gøy=)
Haha.. Du skal se de ender opp med å flytte etter! Det blir vel litt pose og sekk det da for dere ;) Både hage, og barnepass like ved....hehe. Gleder meg til å høre om hvordan dere får installert dere utover.

Gratulerer med huskjøp og velkommen til ullensaker :) Btw så er ikke borgen kløfta, borgen er myyye kosligere.
Tusen hjertelig=) Hehe, jeg er ikke helt dreven på stedet enda, trodde det var kløfta jeg;p Men ja, veldig koselig sted!!=) Bor du på borgen?=)

Tusen hjertelig=) Hehe, jeg er ikke helt dreven på stedet enda, trodde det var kløfta jeg;p Men ja, veldig koselig sted!!=) Bor du på borgen?=)

Hehe er ikke så store stedet så du blir fort kjent. Bor på kløfta gitt, men har hatt lyst til å flytte til borgen helt siden jeg var på utflukt til borgen skole med barneskolen :p

YEEEEEEY, VI HAR KJØPT OSS HUUUUUUUS:):) (det er tomannsbolig, men fordet-huuuuus hehe)
Jeg kommer nok kanskje til å savne Oslo litt, jeg er født og oppvokst der., jeg liker jo oslos gater og travle liv hehe, men setter også pris på et roligere sted litt utenfor, særlig når det er så nærme oslo uansett., og tror dette er det beste for den lille familien min <3
Jeg er veldig fornøyd:) Nå gleder jeg meg til vi flytter=) Vi flytter 1 juni:)

Tusen takk for alle råd, det er godt med noen kloke ord innimellom!=)
Gratulerer med huskjøp!! Så morro:)

Back
Topp