Nei det er ikke det, er som du sier -bare veldig kjekt! Men når men veier "for og imot" heller det veldig for at vi flytter.Å ha familie i umiddelbar nærhet kan selvsagt være veldig kjekt, men det er ikke noe must vel? Jeg kjenner mange som bor i byen som bruker mer enn 25 min på å besøke foreldre som bor i samme by Men det må vel foreldra dine forstå også, at dere får mye mer for pengene på Kløfta og at dere føler dere vil trives bedre i et hus med en liten hageflekk. Jeg syns rett og slett det er dårlig gjort å prøve å gi deg dårlig samvittighet fordi du ikke gjør akkurat som de hadde sett for seg...
Ja syns det var veldig dårlig gjort selv! Gråt som en gal i går, dro den stakkars hunden opp på fanget å hulka ned i nakken hennes hehe;p
Mamma ringte meg på ettermiddagen, snakket med pappa og han var lei seg for at han hadde tatt "litt" av hehe., Hadde han fått velge hadde jeg aldri flyttet ut! Han er nok redd han ikke får så mye tid med barnebarnet sitt også når vi flytter, men det skal nok gå veeeldig bra!=)