Dilemma, bleier.

LilleMyy90

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Julilykke 2023
Tror minsta ligger mellom 1 og 2 i bleier. 1 er litt stram synes jeg, og når hun bæsjer kommer det alltid ut fra sidene. Nr 2 er litt stor og sitter ikke godt nokk slik tiss leker ut. Vet ikke om jeg skal bruke 1 eller 2, vanskelig. Hvilket bleie merke bruker dere, og str? Jeg bruker libero nå og har testen pampers, synes pampers stinker så fælt.

Jeg bruker libero, nr 1 på min snart 3 uker gamle baby. Men bytter nok snart til 2

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Pampers nr 1! De er mykere enn Libero ;) går nok over til nr 2 når vi snart har brukt opp nr 1.

Hun tisser alltid igjennom pamper sine på natta ! Bruker en er bleiene enda .. bytter litt på pamper og libero; )

Sånn føler jeg det er med oss også! Bæsjen bare renner ut. Men han har ekstremt flytende bæsj noen ganger, så føler at bleiene ikke ville ha tatt det uansett strl :p blitt bæsja på tre dager på rad nå :(

Vi har brukt Rema 1000 sine bleier i størrelse 2, siden hun var ca 2 uker gammel. Funker supert. Hun er fire uker på mandag, og synes de begynner å bli litt små... Kanskje hun er en stor baby?

Synes pampers er mykere enn libero, men de lukter så vondt, så gikk tilbake til libero. Har bare prøvd pampers 2 som var litt store (fikk i babyshower), mulig kroppen hennes passer bedre i libero, hun er lang og smal. Lurer på å prøve rema sine siden jeg har hørt så mye positivt om dem. Hun er 4 uker og 4050 g. Må nokk over til 2 snart.

Noen som vet om hva merke som sitter best på de litt smalere kroppene?

Synes pampers er mykere enn libero, men de lukter så vondt, så gikk tilbake til libero. Har bare prøvd pampers 2 som var litt store (fikk i babyshower), mulig kroppen hennes passer bedre i libero, hun er lang og smal. Lurer på å prøve rema sine siden jeg har hørt så mye positivt om dem. Hun er 4 uker og 4050 g. Må nokk over til 2 snart.

Noen som vet om hva merke som sitter best på de litt smalere kroppene?
Mi er lang og smal. Vi har minst lekkasje med libero nå.

bruker str 2 både i libero og pampers. han er to uker. liker pampers best siden de er så myke også passer de best rundt magen synes jeg. libero str 2 er snart for trang over magen. så libero passer nok bedre til litt slankere babyer vil jeg tro.

Har nå kjøpt rema sine nr 2, de er helt greie foreløpig :) pampers 2 er enda for store, neste pakke blir en libero 2, så får vi se hva som faller i smak :)

Etter to babyshowerkaker så har jeg nå endelig kjøpt første pakke bleie :-) poden er nå 5 uker :-) jeg likte Libero sine best, men på Rema hadde de bare Pampers så d kjøpte jeg Pampers. De er ok, gjør nytten hehe
Bruker str 2 :-)

Har bare prøvd libero til nå. Baby er 8 dager gammel og bæsjer ut libero nr 1. Det renner ut både fra sidene og bak i ryggen. Så idag prøver vi ut nr 2 så får vi se om den holder bedre på bæsjen;) hehe

Meget fornøyd med rema sine faktisk :) kjøpte en pakke str 2, har ikke hatt en eneste lekkasje, ikke når hun har sovet hele natten uten skift heller. Så er jo det et pluss at de er så billige :o

Back
Topp