Dildo party

Var rå kult! Fikk et selv på mitt utdrikningslag og var på et i utdrikningslaget til venninna mi! [:)]
Veldig gøy, og en annen opplevelse!
Fikk litt mer lyst til å handle når du faktisk fikk klemme og ta på tingene, for å kjenne hvordan de føles! Ikke bare sitte på nett eller gå i butikkene å se de i plastinpakningene...

Kjempemorro det!!!
Ei vennine av meg arrangerte dildoparty og jentefest en kveld, steike så mye morro det ble den kvelden, satt godt pussa hele gjengen å testa dildoer på nesa hihi [:D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Kjempemorro det!!!
Ei vennine av meg arrangerte dildoparty og jentefest en kveld, steike så mye morro det ble den kvelden, satt godt pussa hele gjengen å testa dildoer på nesa hihi [:D]

Sign[:D][:D]

Jeg syns ikke det er spesielt gøy. Har bare vært på ett da, hos ei nabodame. Kjente nesten ingen der, og ble skikkelig flau av han mannen som hadde det. Har var så... pervers, på et vis.[&:]

morra til venninda mi er det, eller hun var sånn dildo dame som hadde dildopartyer hehe...var kjempe gøy.
hu drassa rundt på en gedigen koffert full av ALT MULIG av ting som skal stappes oppi og inni og uttapå hehe... lærte faktisk noe nytt også. mye som ser avansert[;)]

men aldri hvert eller hatt et sånt party hjemme.
jeg er ikke så flau over sånt hehe...

Hehe. Tror nok jeg hadde blitt flau jeg også ja:P
Men hvis noen i Oslo område kunne tenke seg å holde dildo party, så er det bare til å si ifra til meg:)
(og nei, det er ikke ment som egen reklamasjon)

Dildopartyer hadde hatt mye mer logisk for seg hvis alle deltagerne hadde prøvd dem ut fysisk på selve partiet (mens jeg kunne filmet).

kjempe gøy![:D]

ORIGINAL: Kal-El

Dildopartyer hadde hatt mye mer logisk for seg hvis alle deltagerne hadde prøvd dem ut fysisk på selve partiet (mens jeg kunne filmet).

Du får arrangere et eget dildoparty med de på BV da[8D]

ORIGINAL: Kal-El

Haha morrroklumpen!

Back
Topp