Dildo eller andre "smykker"

ORIGINAL: Nallepu

Hva med intimpiercinger....Noen som har erfaringer???


en jeg hadde sex med en gang hadde det, han hadde det på forhuden, og først skulle jeg suge han og da hang det masse hår på den [:'(] æsj det var ekkelt men når vi skulle ha sex så var det utrolig digg [;)]
 
jeg synes det virker så skummelt med de store vibrerende dildoene jeg. mange av dildoene vrir seg jo hit og dit.... kan vel umulig være behagelig...eller?

noen kjøpetips for en nybegynner? [8|]
 
Er jo ikke alle som vrir seg hit og dit da[;)] Jeg har en helt vanlig en som bare dirrer...hehe
 
ORIGINAL: lille_blomst

hadde før, men kasta de da vi flytta. hadde litt angst for at alle som hjalp til å flytte skulle finne dem. men jeg får vel kjøpe noe nytt og spennende. det er jo så mye fint å få tak i nå. hehe. synes bare det er litt dårlig timing nå som jeg er høygravid. ser kanskje litt spes ut å gå og kjøpe sexleketøy når jeg snart føder.




Gå inn på denne siden: http://www.orion-erotic.no/


Her har jeg bestilt, og varene pakkes diskre. [;)]
 
Du kan jo bare kjøpe deg en søt liten en som vibrerer? Det har jeg, og den bruker vi nesten hver gang vi har sex.. Jeg bruker den på klitoris, for jeg får ikke orgasme ellers.. [;)]
 
hehe...det har blitt noen dildopartyer med jentene ja og det tar av...har hele skuffen full av ting og tang ..og samboeren min har også kjøpt litt av hvert...vi bruker egentlig bare den ene dildoen.....samurai heter den...helt genial[:D]
 
Er ikke det fryktelig vondt da?? [&:]
 
mie83: Kan du anbefale mister rabbit?[;)]
 
Back
Topp