Dikt til noen som snart skal dø.. ?

Tror hun har skjønt nå at hun ikke skal sende sms!

Huff, en god klem tror jeg hadde vært bra ! =)

For det første, så trist å høre. Klem til deg og til dere som er midt oppi denne situasjonen.

Så til diktet, ikke skriv et dikt. Skriv heller ned på et kort eller i et brev hva denne personen har betydd for deg opp igjennom årene. Skriv noen gode minner ned som dere hadde sammen, som feks: "Husker du den gangen vi gjorde ditt eller var datt. Da hadde vi det gøy/kjekt/fantastisk." osv osv. Skriv at du alltid vil være glad i henne og aldri glemme det fine vennskapet dere har.

ORIGINAL: Gollemor

Du.. vær så snill..
Om personen står deg nært, ikke send en sms.

Skriv et brev heller. Håndskrevet kort. Hva som helst, bare ikke en sms.

SIGN!

Jeg synes du skal fokusere på de mnd hun faktisk har igjen jeg, istedet for å skrive dikt som gir inntrykk av at hun er død og ferdig sørget over. Antakelig klarer ikke hun selv å fatte fullt ut at hun skal dø, og da blir det veldig feil at de rundt skal gni det inn. Gå på besøk, finn på noe hyggelig, spør om det er noe hun har lyst til å gjøre sammen med deg. Sørge over henne må du gjøre alene når den tid kommer. Nå er tiden inne for å vise empati, ikke bare sympati[;)]

ORIGINAL: Ho hi

For det første, så trist å høre. Klem til deg og til dere som er midt oppi denne situasjonen.

Så til diktet, ikke skriv et dikt. Skriv heller ned på et kort eller i et brev hva denne personen har betydd for deg opp igjennom årene. Skriv noen gode minner ned som dere hadde sammen, som feks: "Husker du den gangen vi gjorde ditt eller var datt. Da hadde vi det gøy/kjekt/fantastisk." osv osv. Skriv at du alltid vil være glad i henne og aldri glemme det fine vennskapet dere har.

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Back
Topp