Dikt til ei med kreft?

fomle 83

Forumet er livet
Noen her som har et fint dikt som æi kan skrive til ei dame som nettopp fikk vite at ho har fått kreft?
Huske æi leste en dikttråd for en stund sia her inne, og da va det nåen fine dikt som sikert kunne vært brukt. men huske jo ikke de no.

ingen som kan et fint dikt?

Min mor har skrevet en masse dikt da hun selv var kreftssyk. Diktene er utgitt på bokform og er veldig populær blant folk som enten har kreft selv eller som er pårørende. Veldig mange rørende, dype og flotte dikt. Jeg har 9 bøker liggende her. En aldeles nydelig bok og en kjempefin gave.

ORIGINAL: Rada

Min mor har skrevet en masse dikt da hun selv var kreftssyk. Diktene er utgitt på bokform og er veldig populær blant folk som enten har kreft selv eller som er pårørende. Veldig mange rørende, dype og flotte dikt. Jeg har 9 bøker liggende her. En aldeles nydelig bok og en kjempefin gave.

ka hete boka og mamman din?

ORIGINAL: fomle 83

ORIGINAL: Rada

ka hete boka og mamman din?

Boka heter "Vers frå livet". Mener den er å få tak i gjennom bokklubben. Ellers er den ikke i butikk. Hun selger den selv + at jeg har noen jeg kan selge.[:)]

Edit:

Fant den på Haugen Bok: http://www.haugenbok.no/katverk.cfm?kpr=3_7_3-1_12&cid=217832

Back
Topp