dikka på lavkarbo- skeier dikka ut av og til?

ORIGINAL: Bleiemos

ORIGINAL: Jadasåneida

ORIGINAL: kniberg

Googlet litt:
Cloetta melkesjokolade (sukkerfri) på Rema 1000. 13 karb per 100.
atkins "sjokolade" som  kjøpes på rema 1000 eller kiwi. 2-3 karbs på hele sjokoladen.
Sjokoladeprinsen, fåes på meny.

Sikkert mange med bedre tips enn meg!

Er disse gode?

Etter å ha trykt i meg en haug fra sjokoladeprinsen, og endelig fikk tak i den fra Atkins, så syntes jeg den er bedre. Sjokoladeprinsen skal jo være sunn da.
Men de beste sjokoladene er fra Cavalier, mye mere mektig. Yummy! (Fåes kjøpt på helsekosten og noen Remaer iallefall.

"Kremt"![X(]

Den beste sjokoladen er freia melkesjokolade og Melkedrøm med sjokoladesaus, melkekrem og kjeks....

Nei fyttigrisen æsj![:'(] Mista faktisk lysten på sjokolade nå.[:-]
Uansett, den typen sjokolade kan ikke konsumerers på lavkarbo, ketolyse og alt sånt så det kan bare smake så ræva eller digg det bare vil.

ORIGINAL: kniberg

Googlet litt:
Cloetta melkesjokolade (sukkerfri) på Rema 1000. 13 karb per 100.
atkins "sjokolade" som  kjøpes på rema 1000 eller kiwi. 2-3 karbs på hele sjokoladen.
Sjokoladeprinsen, fåes på meny.

Sikkert mange med bedre tips enn meg!

Er disse gode?

Etter å ha trykt i meg en haug fra sjokoladeprinsen, og endelig fikk tak i den fra Atkins, så syntes jeg den er bedre. Sjokoladeprinsen skal jo være sunn da.
Men de beste sjokoladene er fra Cavalier, mye mere mektig. Yummy! (Fåes kjøpt på helsekosten og noen Remaer iallefall.

"Kremt"![X(]

Den beste sjokoladen er freia melkesjokolade og Melkedrøm med sjokoladesaus, melkekrem og kjeks....

Nei fyttigrisen æsj![:'(] Mista faktisk lysten på sjokolade nå.[:-]
Uansett, den typen sjokolade kan ikke konsumerers på lavkarbo, ketolyse og alt sånt så det kan bare smake så ræva eller digg det bare vil.

Hahah!!![8D]

Back
Topp