dikka på lavkarbo- skeier dikka ut av og til?

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Ja, overskriften seier vel sitt..

hender det at du skeiar ut?

Er invitert på jentekveld om halvanna veke.. masse jenter som skal treffast
det skal vere heimelaga pizza, chips, godteri og alkohol for dei som vil det!

hadde DU skjeia ut?

(har ikkje vert utafor huset ein einaste kveld eller ettermiddag uten ungar på 3,5 mnd)

Litt usikker på den gitt.....hadde vært fristende...men samtidig s hadde jeg tenkt p hvor mye vil det ødelegge for resultatet mitt så langt....

Meeeen: det går jo ann å spise litt uten  ta helt av lizzom[:)]

Ja, absolutt! En kveld med litt rødvin og snop gjør ikke at du legger på deg 10 kg [:-] Jeg har i hvertfall tenkt til å unne meg noen kosekvelder selv om jeg lever på lavkarbo/ketose [:)]

Da skeiar eg ut! [:)][:D]

Vin, pizza og sikkert bittelitt godteri! [:D]

Ja, det gjør ikke noe. og da bør du skeie skikkelig ut med MASSE karbohydratrik mat! Kalles karbosjokk og noen mener det kan føre til raskere vekttap etterpå fordi kroppen da tror den har tilgang på karbohydrater igjen[:D].

Jeg gikk 7 uker på kur, med 1 utskeielse = 1 døgn med karbofråtsing... Gikk ikke opp av det[;)]

Hadde du ett utskeielsesdøgn på 7 uker...??? Tror jeg kommer til å døøø av dette lavkarbo-greiene... saaavner rundstykker og sjokolade og brus og chips og poteter.... [&o] (og jeg har bare gått 1 uke... [8D])

KOS DEG!!! 1 kveld gjør ingenting[:)]

Det hadde jeg gjort ja!:) For min del er dette nye kostholdet en livsstilsendring. Dette betyr at jeg såklart skal unne meg kos med venner og familie av og til, men at jeg i hverdagen skal holde meg unna karbohydrater, og heller begrense inntaket i "lystige lag" slik at jeg ikke blir dårlig..[:)]

ORIGINAL: Elisabeth og to små

ORIGINAL: En liten morellskatt

Hadde du ett utskeielsesdøgn på 7 uker...??? Tror jeg kommer til å døøø av dette lavkarbo-greiene... saaavner rundstykker og sjokolade og brus og chips og poteter.... [&o] (og jeg har bare gått 1 uke... [8D])

Den røde der - liiiitt karbo i, men ikke all verdens mye. Kan nyte 1 eller 3 biter med passelig god samvittighet + den faktisk smaker godt![8D]

finnes en enda bedre sjokolade... selger den både på rema1000 og meny... smaker kvikk-lunch[&o]... Da jeg fant den var jeg i himmelen[:D][:D][:D]

Man lærer seg etterhvert... savner faktisk litt karbokur jeg[8D].. Kanskje jeg skal begynne på i morgen??? Noen kilo til hadde ikke gjort noe[X(]

Hva heter den sjokoladen på rema?? Åh - jeg griiiner av glede hvis jeg kan ta en sjokoladebit eller to!!! [:D][:D][:D]

Den røde der - liiiitt karbo i, men ikke all verdens mye. Kan nyte 1 eller 3 biter med passelig god samvittighet + den faktisk smaker godt![8D]

Og tuuusen takk for tips [:D][:D]

Dytt! Hva heter sjokoladen på rema, og hvor mange karb? Fredag i mårra, og suget av LITT sjokolade kommer sigende!!

Googlet litt:
 Cloetta melkesjokolade (sukkerfri) på Rema 1000. 13 karb per 100.
atkins "sjokolade" som  kjøpes på rema 1000 eller kiwi. 2-3 karbs på hele sjokoladen.
 Sjokoladeprinsen, fåes på meny.

Sikkert mange med bedre tips enn meg!

ORIGINAL: kniberg

Googlet litt:
atkins "sjokolade" som  kjøpes på rema 1000 eller kiwi. 2-3 karbs på hele sjokoladen.

Er disse gode?

Nydelig!! Gleder meg til å gå på butikken!!! Åh, som jeg lengter etter sjokolade... [8D] Ser ikke for meg at dette er noe jeg kommer til å klare å gjøre til en livsstil altså... [8D]

Den mørke er en million ganger bedre. Faren er at man spiser hele plata da, har gjort det uten å falle ut av ketose.[8D] Anbefales ikke da, tilfelle andre ikke er like heldige som meg.

ORIGINAL: Bleiemos

Googlet litt:

Er disse gode?

Etter å ha trykt i meg en haug fra sjokoladeprinsen, og endelig fikk tak i den fra Atkins, så syntes jeg den er bedre. Sjokoladeprinsen skal jo være sunn da.
Men de beste sjokoladene er fra Cavalier, mye mere mektig. Yummy! (Fåes kjøpt på helsekosten og noen Remaer iallefall.

"Kremt"![X(]

Bortsett fra alt sjokkis snakket mitt, ja jeg hadde reist, spist og drukket det som hadde blitt tilbydt med god samvittighet![:D]

ORIGINAL: Jadasåneida

ORIGINAL: Bleiemos

Googlet litt:

Er disse gode?

Etter å ha trykt i meg en haug fra sjokoladeprinsen, og endelig fikk tak i den fra Atkins, så syntes jeg den er bedre. Sjokoladeprinsen skal jo være sunn da.
Men de beste sjokoladene er fra Cavalier, mye mere mektig. Yummy! (Fåes kjøpt på helsekosten og noen Remaer iallefall.

"Kremt"![X(]

Den beste sjokoladen er freia melkesjokolade og Melkedrøm med sjokoladesaus, melkekrem og kjeks....

Back
Topp