Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tok digital test med alle andre som var planlagt, så har ikke vært like naturlig nå. Men lurer på om jeg skal kjøpe en test å bare ta så jeg kan lime inn bilde av testen i albumet til babyen siden jeg har det til di andre, men føler også det er sløsing av penger 
Føler jeg er den eneste her som ikke har tatt digital testtok digital test med alle andre som var planlagt, så har ikke vært like naturlig nå. Men lurer på om jeg skal kjøpe en test å bare ta så jeg kan lime inn bilde av testen i albumet til babyen siden jeg har det til di andre, men føler også det er sløsing av penger
![]()
)
Jeg brukte det heller ikke med førstemann. Men da tok jeg EN test og stolte blindt på den. Og det gikk jo fint. Litt mer livserfaring nå, som sier at graviditet ikke betyr barn.og jeg har vært omvendt, ingen digital på de to første (dog det fantes vell ikke i 2009 heller på førstmann)
Mens denne gangen var det første gang jeg har brukt en digital for måtte ha bekreftelse at strimmelen ikke løy![]()
og jeg har vært omvendt, ingen digital på de to første (dog det fantes vell ikke i 2009 heller på førstmann)
Mens denne gangen var det første gang jeg har brukt en digital for måtte ha bekreftelse at strimmelen ikke løy![]()