Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk 3+ når heg var 5+0 sistNår fikk dere 3+ på digital? Jeg er 4+5 idag, så må vel vente litt til.
Fikk 2-3 når jeg var 4+0.
vil vise 1-2 den da?
Eller vente til jeg er 4+0 på mandag? 
Tenkte ta en digital i morra. Da er jeg ikke mer enn 3+5…vil vise 1-2 den da?
Eller vente til jeg er 4+0 på mandag?
![]()
jeg også tenkte jeg skulle prøve å ta ny i morgen, er da 4+0. Har så lyst på 2-3Ååååå jeg kjenner testetrangen roper på meg!!Min første digital tok jeg 3+3 og fikk da 1-2jeg også tenkte jeg skulle prøve å ta ny i morgen, er da 4+0. Har så lyst på 2-3
![]()

Ååååå jeg kjenner testetrangen roper på meg!!
Skjønner deg sååå godt!
Jeg skal ta i morra… 3+5..
Også om 1 uke igjen og en uke igjen
Har 2 digitale påvei til meg nå som kommer på døra ikveld, så skal hardt gjøres å ikke ryke på smell i morra!![]()
har jo fulgt med på strimlene, og de øker bra, men likevel skummelt. jeg har skuffen klar selvfølgelig med mange tester 
Nettopp! Samme her!Samme som jeg har tenkt da! Bare så redd for å ikke få det jeg ønskerhar jo fulgt med på strimlene, og de øker bra, men likevel skummelt. jeg har skuffen klar selvfølgelig med mange tester
![]()

Nettopp! Samme her!
Det går nok helt fint![]()

Jeg tok idag 3+6 idag, å fikk 1-2Ååååå jeg kjenner testetrangen roper på meg!!
Skjønner deg sååå godt!
Jeg skal ta i morra… 3+5..
Også om 1 uke igjen og en uke igjen
Har 2 digitale påvei til meg nå som kommer på døra ikveld, så skal hardt gjøres å ikke ryke på smell i morra!![]()
Jeg er visst litt treig, men hva er greia med digital testing ?Er det noe mer nøyaktig enn å regne fra sist mens?
![]()
Det rasjonelle er jo slik du tenker, å bare regne ut fra sist mens og så stole på det. Det er bare at jeg ikke klarer å slå meg til ro med det

MÅTTE BARE ta en idag….
3+5 og som jeg visste 1-2 uker ..![]()

Jaaaaa veldigMen det er et godt svar!![]()

Jaaaaa veldig
Har økning i strimmel også, så jeg er rolig …
Nå skal slutte å teste … bare få 2-3 og 3+ så er jeg ferdig.![]()