Digitaltest

Ariel‍

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2022
Når fikk dere 3+ på digital? Jeg er 4+5 idag, så må vel vente litt til. :happy093
Fikk 2-3 når jeg var 4+0.
 
Jeg fikk 3+ på digital da jeg var 4+6 :love7 Hadde egentlig tenkt å vente litt lenger, men det klarte jeg ikke, haha.
 
Tenkte ta en digital i morra. Da er jeg ikke mer enn 3+5… :wtf: vil vise 1-2 den da?:hilarious: Eller vente til jeg er 4+0 på mandag? :nailbiting:
 
Min første digital tok jeg 3+3 og fikk da 1-2:happy: jeg også tenkte jeg skulle prøve å ta ny i morgen, er da 4+0. Har så lyst på 2-3:rolleyes:
Ååååå jeg kjenner testetrangen roper på meg!!:hilarious::hilarious:
Skjønner deg sååå godt!
Jeg skal ta i morra… 3+5..
Også om 1 uke igjen og en uke igjen:woot::wtf:
Har 2 digitale påvei til meg nå som kommer på døra ikveld, så skal hardt gjøres å ikke ryke på smell i morra!:wideyed::hilarious:
 
Ååååå jeg kjenner testetrangen roper på meg!!:hilarious::hilarious:
Skjønner deg sååå godt!
Jeg skal ta i morra… 3+5..
Også om 1 uke igjen og en uke igjen:woot::wtf:
Har 2 digitale påvei til meg nå som kommer på døra ikveld, så skal hardt gjøres å ikke ryke på smell i morra!:wideyed::hilarious:

Samme som jeg har tenkt da! Bare så redd for å ikke få det jeg ønsker :bag: har jo fulgt med på strimlene, og de øker bra, men likevel skummelt. jeg har skuffen klar selvfølgelig med mange tester :hilarious:
 
Ååååå jeg kjenner testetrangen roper på meg!!:hilarious::hilarious:
Skjønner deg sååå godt!
Jeg skal ta i morra… 3+5..
Også om 1 uke igjen og en uke igjen:woot::wtf:
Har 2 digitale påvei til meg nå som kommer på døra ikveld, så skal hardt gjøres å ikke ryke på smell i morra!:wideyed::hilarious:
Jeg tok idag 3+6 idag, å fikk 1-2 :) tror jeg drøyer en uke eller 1.5 til neste digital.
 
Jeg er visst litt treig, men hva er greia med digital testing ?:shy: Er det noe mer nøyaktig enn å regne fra sist mens? :wideyed:
 
Jeg er visst litt treig, men hva er greia med digital testing ?:shy: Er det noe mer nøyaktig enn å regne fra sist mens? :wideyed:

For min del så er det noe deilig konkret med at det faktisk står gravid med bokstaver liksom, så jeg slipper å lure på om det er en strek der eller ikke. :rolleyes: Denne gangen har jeg kun tatt digital test.

ooog så eg jeg av den engstelige og grublende sorten, så i påvente av TUL, er det godt å se at noe faktisk skjer, at nivåene øker i takt med ukene.:happy: Det rasjonelle er jo slik du tenker, å bare regne ut fra sist mens og så stole på det. Det er bare at jeg ikke klarer å slå meg til ro med det:bag:

Jeg den tok første testen 3+3 og fikk Gravid 1-2 og så fikk jeg 2-3, da jeg var 4+1. Jeg har én digital test igjen og skal prøve å ikke ta den for tidlig. :sorry:
 
Back
Topp