Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min fastlege hadde ikke sett noe til det, så her blir det fysiske papirer![]()
Digitalt helsekort for gravide
www.helsedirektoratet.no
Her er litt info for de som er nysgjerrigeSer ikke ut til at det er «rullet ut» over hele landet enda..

Samme her! Er en stund siden første gang jeg var gravid (7,5 år siden) og jeg sa med en spøkende tone til legen for to uker siden «nei gi deg! Er det ikke blitt digitalt enda???»Min fastlege hadde ikke sett noe til det, så her blir det fysiske papirer![]()
hun bare lo oppgitt.
tenk om jeg får oppleve elektronisk helsekort i tillegg da!
Vil tro at min fastlege heller ikke har det. Forrige graviditet opererte han fortsatt med en gammel versjon av helsekortet på papir! Alle andre steder ble jeg møtt med "Det har jeg ikke sett på noen år". Haha.Min fastlege hadde ikke sett noe til det, så her blir det fysiske papirer![]()
Haha herlig! Jeg synes jo forsåvidt det er ganske merkelig at vi er i 2026 og digitalt helsekort enda ikke egentlig eksisterer for alle. Men, jeg klarer dra på papir jegVil tro at min fastlege heller ikke har det. Forrige graviditet opererte han fortsatt med en gammel versjon av helsekortet på papir! Alle andre steder ble jeg møtt med "Det har jeg ikke sett på noen år". Haha.