KlokNoob Flørter med forumet I dag kl 09:13 #1 Det er nå tilgjengelig i HelseNorge sin app. Den nye generasjonen kommer aldri til å vite hvordan det var å bære på en bunke papirer mellom behandlere! Hurra!
Det er nå tilgjengelig i HelseNorge sin app. Den nye generasjonen kommer aldri til å vite hvordan det var å bære på en bunke papirer mellom behandlere! Hurra!
❤️Lykkelykkelig❤️ Forelsket i forumet Maisløyfene 2024 I dag kl 09:36 #2 Så komisk at det har tatt såå lang tid. Men da får jeg og oppleve hvordan dette blir da. Så digg! Last edited: I dag kl 12:36
Aleneprøver Elsker forumet Assistert-jentene Sommerfuglene Augustbarna2024 I dag kl 10:44 #3 Hvor i appen finner du det? Må man ha hatt først kontroll hos lege/jordmor for å få det aktivert?
KlokNoob Flørter med forumet I dag kl 12:46 #4 Jeg antar det. Usikker på hvordan det fungerer, men regner med at det kommer opp på helsenorge når man er i gang. Jobber med IT, så gleder meg til å være prøvekanin!
Jeg antar det. Usikker på hvordan det fungerer, men regner med at det kommer opp på helsenorge når man er i gang. Jobber med IT, så gleder meg til å være prøvekanin!
G Gsua88 Flørter med forumet 35 min siden #5 Digitalt helsekort for gravide www.helsedirektoratet.no Her er litt info for de som er nysgjerrige Ser ikke ut til at det er «rullet ut» over hele landet enda..
Digitalt helsekort for gravide www.helsedirektoratet.no Her er litt info for de som er nysgjerrige Ser ikke ut til at det er «rullet ut» over hele landet enda..