Solstrålenes mamma
Forelsket i forumet
Noen som har erfaring med det?
Tenkte å kjøpe til snuppa som blir fire år.
Tenkte å kjøpe til snuppa som blir fire år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tuppa86
Broren min hadd derre v'tech ihvertfaill, og det tok rimelig elendige bilda[&:] Va jo spill å sånt på det og da..men hvis hensikten e ett kamera villa æ nok ha valgt samme som funny_bunny![;)]
sjøl om æ syns det e ganske unødvendig me det i deinn alder'n uansett
ORIGINAL: funny_bunny
ORIGINAL: tuppa86
Broren min hadd derre v'tech ihvertfaill, og det tok rimelig elendige bilda[&:] Va jo spill å sånt på det og da..men hvis hensikten e ett kamera villa æ nok ha valgt samme som funny_bunny![;)]
sjøl om æ syns det e ganske unødvendig me det i deinn alder'n uansett
Kjapt spørsmål.. Hvorfor syntes du det er unødvendig i den alderen?
Er det en negativ ting att barn koser seg med å ta bilder?
Jenta mi på 4 år elsker det, og hun har tatt masse flotte bilder... de har hun i en egen mappe på datamaskinen. Og favorittbildene får hun fremkalle... og endel av de lager hun scrappesider av.
Syntes det er en flott måtefor henne å få bruke kreativiteten sin på[;)]
ORIGINAL: Solstrålenes mamma
Tusen takk for svar.
Snuppa elsker å låne vårt kamera for å ta bilder, og jeg synes også det er en flott måte å få utløp for kreativiteten!
[:)]
Jeg har også forstått at bildekvaliteten ikke er stort å skryte av( rundt 1,3 mp) på barnekameraene, men god nok til å printe ut vanlige små bilder på.
Har også tenkt på å kjøpe et vanlig kamera, men er redd menyene blir for innviklet...? Vårt kamera klarer hun ikke å administrere selv.
ORIGINAL: *EnSolstråle*
En 4 åring trenger vell ikke sitt eget digitalkamera!!!!???? høres ut som at det blir noen veldig bortskjemte unger... er rystet!
En 4 åring trenger vell ikke sitt eget digitalkamera!!!!???? høres ut som at det blir noen veldig bortskjemte unger... er rystet!
Regner med jeg ikke er den eneste her i verden som ikke kjøper en bursdagsgave snuppa mi trenger.[:)]
Tipper ditt barn også har noe h*n egentlig ikke trenger[;)]
hehe... herlig... bortskjemt av å ha ett kamera å ta bilder med?
Hmm... hva med de som bruker tusenvis av kroner på Nintendo ds, sykler, skiutstyr, masse leker, mobiltelefoner, filmer, pc spill, merkeklær.. til sine 4-åringer?
Skal nok mer enn ett uskyldig kamera til for att ett barn skal bli bortskjemt....
Eneste min jente får i overflod er kjærlighet.... alt annet må hun spare til og ønske seg.
Men jeg liker att barna får skikkelig utstyr når de viser interesse for å lære seg noe[;)]
Regner med jeg ikke er den eneste her i verden som ikke kjøper en bursdagsgave snuppa mi trenger.[:)]
Så nå at du ikke har barn enda, men vent å se hvordan det blir[:)]
ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~
hehe... herlig... bortskjemt av å ha ett kamera å ta bilder med?
Hmm... hva med de som bruker tusenvis av kroner på Nintendo ds, sykler, skiutstyr, masse leker, mobiltelefoner, filmer, pc spill, merkeklær.. til sine 4-åringer?
Skal nok mer enn ett uskyldig kamera til for att ett barn skal bli bortskjemt....
Eneste min jente får i overflod er kjærlighet.... alt annet må hun spare til og ønske seg.
Men jeg liker att barna får skikkelig utstyr når de viser interesse for å lære seg noe[;)]
Jeg er enig med deg der! men 4åringer kan vise veldig inntersesse for noe en dag også neste dag er det uintresangt. Unger må lære seg å gjøre seg fortjent til ting. Men ett nytt kamera til rundt 1000 kr for et 4 åring syns jeg er drøyt. Har skjønt det vist det var til en 10 åring. De vet mer verdien i tingene, og passer på at det ikke blir ødelagt.
Men folk kjøper jo lekekjøkken ol. til nesten samme prisen som ett kamera, hva er forskjellen? [:-]
Har 2 stesønner på 7 og 10. Han på 7 ville fremdeles ikke fått noe nytt digitalkamera nå, pga av han ville bare rotet det bort med en gang. Begge må spare for å lære seg verdien av penger, selv om det er til bursdag. Da får dem heller penger som dem må spare til det dem har lyst å kjøpe.
Men selv om jeg ikke har unger selv ennå, så blir ikke min 4 åring å få nå nytt dikitalkamera uansett, heller en tegneblokk. [:)] hvis jeg har fått meg ett nytt kamera og det jeg hadde ikke ble brukt så kunne h*n få låne den. Men ikke fått noe slik i bursdagsgave. men dette er jo min mening da [:)]
Har 2 stesønner på 7 og 10. Han på 7 ville fremdeles ikke fått noe nytt digitalkamera nå, pga av han ville bare rotet det bort med en gang. Begge må spare for å lære seg verdien av penger, selv om det er til bursdag. Da får dem heller penger som dem må spare til det dem har lyst å kjøpe.
Men selv om jeg ikke har unger selv ennå, så blir ikke min 4 åring å få nå nytt dikitalkamera uansett, heller en tegneblokk. [:)] hvis jeg har fått meg ett nytt kamera og det jeg hadde ikke ble brukt så kunne h*n få låne den. Men ikke fått noe slik i bursdagsgave. men dette er jo min mening da [:)]
Ja, det er godt vi kan ha ulike meninger. [:)]
Selv syns jeg det er fint å vekke snuppa på morgenen på bursdagen hennes og gi henne noe hun blir glad for der og da. Vet at jenta mi hadde blitt veldig skuffet hadde hun fått noen hundrelapper hun ikke fikk lov å bruke før på lenge på bursdagen sin. Da mener jeg noe av poenget med bursdagfeiring faktisk forsvinner. Dette er jo DEN ene (bortsett fra julaften) dagen barna virkelig kan skjemmes bort(tenker da på materielle ting, kjærlighet får hun nok av i hverdagen[:)]) Men det er nå min mening[;)]