Digitale tester

Panamama

Glad i forumet
Hei jenter! Jeg lurer på hvor sikre de digitale testene er og hvor godt de stemmer overens med dere? I følge siste mens (som kom 7 dager for sent) så skal jeg være 4+2 i dag. Men jeg tstet med cb digital i dagtidlig og fikk 3+ - ser at noen her inne som er 5+2 har testet 2-3 på cb digital.. Ah, forvirra!
 
Men noen som har 5+0 har jo 3+ også! Er ganske individuelt med tanke på hcg :)
 
De er ikke helt pålitelige nei. Er folk her inne som har hatt hCG på over 3000, og kun fått 2-3 uker. Den skal slå over til 3+ ved cirka 2000. Og som det er skrevet før her, hCG-nivåer er individuelt. Du kan bare produsere mye hCG :)
 
Jeg vet ikke helt.. Søndags morgen fikk jeg 1-2, onsdag rundt kl 13 fikk jeg 3+ ... :p alvorlig til hcg-stigning på tre dager gitt! :p
 
På meg har de passa helt på dagen... 1-2 før jeg var 4 uker...2-3 på dagen jeg trodde jeg var 4 +0 og 3+ på dagen jeg trodde jeg var 5+0...
 
Da sniker jeg inn et spørsmål andre veien.. jeg er nå 5+1 og håpet på 3+ på testen i dag men fikk 2-3. Kan det bare være at jeg produserer litt lite hcg eller at det KAN være fare på ferde?!?
 
Da sniker jeg inn et spørsmål andre veien.. jeg er nå 5+1 og håpet på 3+ på testen i dag men fikk 2-3. Kan det bare være at jeg produserer litt lite hcg eller at det KAN være fare på ferde?!?

Det kan fint være at du bare ligger i nedre normalområde. For å slå ut som 3+ må du ha hcg på 2000, mens normalområde for uke 5 er fra 100-5000 sånn omtrent :) Jeg hadde nok villet ta en til om noen dager da, for å se at den øker :) Lykke til!

Link for referanseområder:
http://nevro.legehandboka.no/prover-og-svar/klinisk-kjemi/blodprover/hcg-2978.html
 
Da sniker jeg inn et spørsmål andre veien.. jeg er nå 5+1 og håpet på 3+ på testen i dag men fikk 2-3. Kan det bare være at jeg produserer litt lite hcg eller at det KAN være fare på ferde?!?

Kan du ikke åpne den og legge ut bilde? Da ser du hvor sterk 3+ streken inni der er. Som skrevet tidligere, ei fikk mål hCGen sin til 3000 samme dag som den digitale kun viste 2-3 uker. Så det kan godt hende du har over 2000 allikevel :)
 
Kan du ikke åpne den og legge ut bilde? Da ser du hvor sterk 3+ streken inni der er. Som skrevet tidligere, ei fikk mål hCGen sin til 3000 samme dag som den digitale kun viste 2-3 uker. Så det kan godt hende du har over 2000 allikevel :)

Da har jeg åpnet den men finner ikke noe 3+ merke... det eneste jeg finner er to test strimler og masse elektronikk! Grunnen til at at bare er 1 strek på den ene aner jeg ikke. Men tok også en bt strimmel test for 2,5 time siden og den ser slik ut nå.. Den var sterkere med engang jeg tok den
 

Vedlegg

  • 1443854122681.jpg
    1443854122681.jpg
    41,5 KB · Visninger: 31
  • 1443854205664.jpg
    1443854205664.jpg
    25,1 KB · Visninger: 31
Da sniker jeg inn et spørsmål andre veien.. jeg er nå 5+1 og håpet på 3+ på testen i dag men fikk 2-3. Kan det bare være at jeg produserer litt lite hcg eller at det KAN være fare på ferde?!?

Jeg fikk det samme som deg, 2-3 selv om jeg var 5+1. Men tok samtidig en test fra bt, og den var kjempesterk! Så jeg bekymrer meg ikke enda! Tenker å ta en ny over helgen for å se, om jeg da ikke får 3+ tror jeg at jeg blir bekymret
 
Jeg fikk det samme som deg, 2-3 selv om jeg var 5+1. Men tok samtidig en test fra bt, og den var kjempesterk! Så jeg bekymrer meg ikke enda! Tenker å ta en ny over helgen for å se, om jeg da ikke får 3+ tror jeg at jeg blir bekymret
Ok.. da krysser vi fingrene for at vi begge for 3+ om noen dager!
 
Da har jeg åpnet den men finner ikke noe 3+ merke... det eneste jeg finner er to test strimler og masse elektronikk! Grunnen til at at bare er 1 strek på den ene aner jeg ikke. Men tok også en bt strimmel test for 2,5 time siden og den ser slik ut nå.. Den var sterkere med engang jeg tok den

Stripsen med to streker er den som måler 3+. Den streken nærmest hullene er kontrollstreken, og den streken som er alene på en strips er den som måler 1-2 og 2-3. Her er bilde av min 2-3:
ImageUploadedByBV Forum1443855401.493591.jpg
Som du ser er min 3+strek mye svakere enn din.

Her er min 3+:
ImageUploadedByBV Forum1443855493.821381.jpg
Her er 3+streken (til venstre av de to) mye sterkere. Og din test ligner jo mer på denne. Det er nok ikke lenge til du bikker 3+ :)

(Kilde for strektyding: http://uk.clearblue.com/sites/defau...s/Brochures/hcp_cb9_professional_brochure.pdf)
 
Stripsen med to streker er den som måler 3+. Den streken nærmest hullene er kontrollstreken, og den streken som er alene på en strips er den som måler 1-2 og 2-3. Her er bilde av min 2-3:
Vis vedlegget 139192
Som du ser er min 3+strek mye svakere enn din.

Her er min 3+:
Vis vedlegget 139193
Her er 3+streken (til venstre av de to) mye sterkere. Og din test ligner jo mer på denne. Det er nok ikke lenge til du bikker 3+ :)

(Kilde for strektyding: http://uk.clearblue.com/sites/defau...s/Brochures/hcp_cb9_professional_brochure.pdf)

Oj! Tusen takk for så utfyllende og godt svar! Det var veldig betryggende! :)
 
Da har jeg åpnet den men finner ikke noe 3+ merke... det eneste jeg finner er to test strimler og masse elektronikk! Grunnen til at at bare er 1 strek på den ene aner jeg ikke. Men tok også en bt strimmel test for 2,5 time siden og den ser slik ut nå.. Den var sterkere med engang jeg tok den

Ser kålormen har svart deg godt her. Denne testen viser tydelig at det virkelig var like før du fikk 3+ <3 Så du kan slappe helt av :)
 
Ser kålormen har svart deg godt her. Denne testen viser tydelig at det virkelig var like før du fikk 3+ <3 Så du kan slappe helt av :)
Det er bra^^ det hjelper på bekymringene!
 
Back
Topp