Digital test

<3Tingeling<3

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
❁ Juliskatter 2026 ❁
Jeg er 5+4 i dag men testen viste bare 2-3 uker. Vil det si at jeg hadde eggløsning senere da?

Var sånn med meg også. Jeg tok også cb digital 5+4 og fikk 2-3.

Jeg er i følge mensen 5+0 i dag. Testet med digital på 4+5 og fikk 1-2. Som tilsvarer 3-4 uker. Anser det som mulig at eggløsning var noen dager senere enn den 28dagers-syklusen.

Jeg er 5+4 i dag men testen viste bare 2-3 uker. Vil det si at jeg hadde eggløsning senere da?
Jeg er 5+3 og fikk samme som deg i dag. Det kan nok hende el var senere men jeg ver akkurat når min var så tror heller det handler om tempoet man produserer hcg i :) for å få 3+ kreves det ganske høye hcg verdier!:)

Les pakningsvedlegget [emoji5] Clearblue digital måler uker siden befruktning og regner ikke med de ca 2 ukene fra siste mens til befruktning skjer, som ellers regnes med i en graviditet. Hvis du ser i pakningsvedlegget er det en omregningstsbell for dette.

Les pakningsvedlegget [emoji5] Clearblue digital måler uker siden befruktning og regner ikke med de ca 2 ukene fra siste mens til befruktning skjer, som ellers regnes med i en graviditet. Hvis du ser i pakningsvedlegget er det en omregningstsbell for dette.

Tror ikke det er det hun mener.. 2-3 tilsvarer 4-5 uker. Men hun skulle vel hatt 3+ når hun er over 5 uker?

Den er vel ikke så nøyaktig at den catcher dager, så tror man at man et 5+4 og har ca 28 dagers syklus så er det 3+4 siden befruktning. Vil tro at om man drøyer noen dager til så får man 3+

Back
Topp