Digital test..

lillemg*

Forelsket i forumet
Tok billigstrimler (3 stk) i går som var positive, tok vanlig db digital, den var ikke gravid, så tok jeg 2 billigstrimler i dag, de var positive men litt svakere enn i går og tok en cb digital med ukesindikator..den ble gravid 1-2...hva skal jeg stole på?? er det noen grunn til bekymring siden billigstrimlenen var svakakere i dag? og er det noen som har fått falsk positiv med digital?? har myyye murringer nå, redd jeg mister \, kanskje hcg går ned..men digital fikk jo nytt resultat i dag..hm..

Hei, og gratulerer :) jeg kan fortelle deg at jeg fikk gravid 1-2 på cb dig. neg hos lege og på strimler. men er 6uker i dag :D var bare 3uke da jeg fant det ut, derfo lite hcg i urinen. men stol på den digitale du :) har aldrig hørt om falsk positiv og hvertfall ikke på dig. den er sikker, den måler faktisk mengden hcg i urinen :) lykke til vidre :)

Det er ofte forskjellig mengde fargestoff i billigtestene, var kontrollstrekene også svakere?

hm..nei,kontrollstrekene var vanlige vil jeg si...men syns det er så rart at den vanlige digitale ble nagativ i går og den med ukesindikator ble positiv i dag, siden billigstrimlene ble positiv både i går og i dag,men med mindre styrke i dag...hm..analyserer og tenker litt for mye av og til jeg da,meeeen...er redd for å miste bare...

Gratulerer! Alt er nok i skjønneste orden skal du se! 

Det sto i bruksanvisningen på billigstrimlene mine at man aldri måtte sammenligne farge på testene forde de har forskjellig fargeinnhold eller noe.. det eneste som teller er fargen i forhold til teststripen. Er det to streker er du nok gravid :) 

Gratulerer :)

Back
Topp