Digital test - usikker

Sommerfryd

Glad i forumet
September To Remember 2022
Aprilspirene 2025
Burde ikke denne siste digitale slått ut på 3+? Jeg blir selvfølgelig bekymret, litt mindre symptomer i dag plutselig også. Er 5+2 i dag. Noen erfaringer? :)

Synes jeg er snytt for det blå fargestoffet som ikke har trekt over :hilarious:

Kanskje bare slutte å teste nå.. :wacky:

Vedlegg

• 87A917FD-7CC9-4678-9449-6D69B953A519.jpeg
    87A917FD-7CC9-4678-9449-6D69B953A519.jpeg
    166,2 KB · Visninger: 72
I teorien skulle du vel fått 3+ en uke etter du fikk 2-3, men du kan jo ha vært akkurat under sånn at du hadde fått det i morgen feks i stedet? :rolleyes: Kroppen følger jo ofte ikke klokka så trenger absolutt ikke være noe galt ❤️

Jeg opplevde at mine tester er sterkere på kvelden enn på morgenen. og har heller ikke fått 3+ før 5+3

I teorien skulle du vel fått 3+ en uke etter du fikk 2-3, men du kan jo ha vært akkurat under sånn at du hadde fått det i morgen feks i stedet? :rolleyes: Kroppen følger jo ofte ikke klokka så trenger absolutt ikke være noe galt ❤️
Ja håper det, synes den like godt kunne slått ut når strekene var så sterke. Hvis jeg regner fra første positive digital, der jeg ca hadde hcg på 25, og følger normal dobling annenhver dag, så er jeg faktisk ikke over 2000 i dag. Får se om jeg prøver meg om 1-2 dager, eller om jeg bare dropper det :) Tusen takk for svar :Heartred

Jeg opplevde at mine tester er sterkere på kvelden enn på morgenen. og har heller ikke fått 3+ før 5+3
Det opplever faktisk jeg også, gjort helt siden første positive strimmel. Får se om jeg gidder ta en digital til, tenkte ta en TUL neste uke så der kommer dommen uansett. Takk for svar :Heartred

Jeg opplever/opplevde (prøver å slutte med testing nå) at testene ble sterkere da jeg tisset gang nr 2 / 3 på dagen <3

er 6+3/7+2

Tror jeg bare hadde ventet til TUL i neste uke, masse lykke til hvertfall!

Man produserer jo hcg ulikt, så selv om det er mest vanlig med en fordobling er det jo ikke sikkert at kroppen din produserer så mye :)

Tror jeg bare hadde ventet til TUL i neste uke, masse lykke til hvertfall!

Man produserer jo hcg ulikt, så selv om det er mest vanlig med en fordobling er det jo ikke sikkert at kroppen din produserer så mye :)
Ja, det var det da, hehe. Har allerede klart å bestille to nye digital, så får vi se hva jeg lander på å gjøre. Har hatt veldig fin stigning på alle strimler, hadde min sterkeste strimmel i dag, så føler jeg var veldig på vippepunktet mellom 2-3 og 3+ i dag. Håper alt er som det skal :Heartred Takk! :)

Denne er jo en klassiker da, men jeg har litt tid til overs :hilarious:

Hvis jeg akkurat fikk 2-3uker 4+2 og hcg da var ca 160 (og den følger normal doblingstid), så har jeg faktisk «bare» hcg på 1920 i dag og 2560 i morgen. 3+ slår ut på 2753 i følge Clearblue selv :)

upload_2022-1-17_12-32-19.jpeg

Får prøve å slappe av og tenke at det er heelt normal stigning. Får ikke gjort noe fra eller til uansett. Kanskje en ny digital om et par dager ♥️

Hvis jeg akkurat fikk 2-3uker 4+2 og hcg da var ca 160 (og den følger normal doblingstid), så har jeg faktisk «bare» hcg på 1920 i dag og 2560 i morgen. 3+ slår ut på 2753 i følge Clearblue selv :)

Vis vedlegget 375591

Får prøve å slappe av og tenke at det er heelt normal stigning. Får ikke gjort noe fra eller til uansett. Kanskje en ny digital om et par dager ♥️

Hvor fant du den tabellen?

Ja var det jeg også trudde. For måtte regne på den nå og det der stemmer for når jeg selv fikk 1-2 så er det mange dager til jeg evt kunne fått 3+. Fikk det ikke helt til å stemme :hilarious:
Hehe ikkesant, hvor langt er du på vei nå?

Angrer litt på at jeg ikke bare regnet FØR jeg tok digital i dag, men er litt roligere nå. Tror alt er som det skal :Heartred

Hehe ikkesant, hvor langt er du på vei nå?

Angrer litt på at jeg ikke bare regnet FØR jeg tok digital i dag, men er litt roligere nå. Tror alt er som det skal :Heartred

Jeg er 4+5 i dag, så regner ikke med å få 3+ nå unz, er jo bare ei uke siden jeg fikk 1-2:joyful:

Klarte ikke la vær, endelig 3+ og 5+3 i dag. Da virker det som økningen er fin :happy: Og da slutter jeg med testegalskapen!

Vedlegg

• F952A2E2-D1B5-4514-926D-3045A35E9937.jpeg
    F952A2E2-D1B5-4514-926D-3045A35E9937.jpeg
    768,3 KB · Visninger: 8

Vis vedlegget 375591

Jeg fikk 2-3 da jeg var 5+1, selv om jeg fikk 2-3 også 4+0 sist. Fikk 3 + først 5+2. Så tror absolutt du er innafor da resultatet ble en datter for meg. Og strimmelen din viser at det bare er flaks eller uflaks at den ikke slo ut på 3+

Jeg fikk 2-3 da jeg var 5+1, selv om jeg fikk 2-3 også 4+0 sist. Fikk 3 + først 5+2. Så tror absolutt du er innafor da resultatet ble en datter for meg. Og strimmelen din viser at det bare er flaks eller uflaks at den ikke slo ut på 3+
Takk for svar og erfaringer! :happy: Ja tenker også alt er i orden! Alt har jo økt veldig fint hele veien. Tenkte teste i går kveld igjen, for hadde det på følelsen da, men la meg så tidlig i går, så at den slo ut nå i morges er jo egentlig endel av gårsdagens urin :joyful:

Hcg skal vel også doble seg hver 3 dag etter den er nådd 1200, også har noen generelt raskere økning andre noe saktere. Satser på alt er i skjønneste orden ♥️

Back
Topp