Digital test med ukeindikator

Nufletufsa

Forumet er livet
Heisann, damer:) Har jeg forstått det rett viss jeg tror at man må være passert uke 5+0 for at det skal være sannsynlig å få frem 3+ i displayet?

Jeg fikk 1-2 da jeg var 4+1 og 2-3 da jeg var 4+4. Det skal jo være en bra stigning det, men pga småblødninger ønsker jeg å teste en gang til for å se om jeg får frem 3+ da.

Jeg er 5+0 i morgen, men vurderer å vente til mandag med å ta testen. Da bør den vel vise 3+ dersom hcgstigningen er som den skal? Eller?

Da burde den vise 3+ ja :) Men dem kan ofte vise feil også ;) Jeg fikk 3+ på 2 tester, og da var jeg bare 4+3 og 4+4!

Normalområdet er ganske vidt, så det trenger ikke være noe galt selv om du ikke får 3+ i uke 5. Men skjønner at du ønsker å se stigning i hcg. Har du tatt kontakt med lege for å få sjekket med blodprøve? Da vil du jo få et sikkert svar:-)

Normalområdet er ganske vidt, så det trenger ikke være noe galt selv om du ikke får 3+ i uke 5. Men skjønner at du ønsker å se stigning i hcg. Har du tatt kontakt med lege for å få sjekket med blodprøve? Da vil du jo få et sikkert svar:-)
Tok en tirsdag, og skal ta ny neste tirsdag for å se utviklingen, men får ikke svar på den før tidligest torsdag neste uke sa de på legekontoret:/

Tok en tirsdag, og skal ta ny neste tirsdag for å se utviklingen, men får ikke svar på den før tidligest torsdag neste uke sa de på legekontoret:/
Å, så treigt. Da skjønner jeg at du vil sjekke på annet vis i ventetiden. Trodde man tok med to-tre dagers mellomrom bare.

Å, så treigt. Da skjønner jeg at du vil sjekke på annet vis i ventetiden. Trodde man tok med to-tre dagers mellomrom bare.
Ja, det trodde jeg også, så jeg ble skikkelig overrasket over den praksisen..:/

Jeg fikk ikke 3+ før jeg var 6+0. Ble unødvendig bekymret for å si det sånn :-P Alt fint på ul.

Dette lurer jeg også på.. Fikk 2-3 da jeg var 4+5, og tenkte jeg skulle ta en ny litt ut i neste uke. Er 5+5 nå

Fikk 3+ i dag, så det var helt herlig!:) Men har litt rosa spotting i dag etter sex.. Får håpe det bare er uskyldig...

Jeg tok en på lørdagskvelden. Og den viste 1-2 når jeg etter siste mens å være skulle være 5 uker akk på lørdag. Men sant å sies så tror jeg at terminen blir satt litt tilbake da :)

Back
Topp