Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg kanskje litt vel gal med testingen... men jeg leste i et annet forum at man kunne åpne de digitale testene og se hvor sterkt de hadde slått ut. Her er bildet som ble lagt ut, hvis noen skulle få lyst til å prøve![]()
Stemmer ja! Jeg åpnet de etter at bildet var borteJeg er like gal, og setter pris på at likesinnede kommer med gode tips. Kanskje jeg skal åpne den etter at jeg har vist til den til foreldrene mine i kveld![]()
På min som visste 1-2 kunne jeg så vidt skimte streken, men etter to uker var de skikkelig sterke og viste 3+!!Oiii, det gikk kjapt!! Kroppen din bare hoppa over 2-3Jeg fikk 1-2 en dag etter forventet mens.
Og 3+ 6 dager etterpå
Jeg fikk 1-2 en dag etter forventet mens.
Og 3+ 6 dager etterpå
Produserer kroppen mer hcg hvis det er tvillinger??Vet du om det er tvillinger? Har du vært på TUL?![]()

Produserer kroppen mer hcg hvis det er tvillinger??
Syns selv testene mine ble fort sterke så krysser fingrene for to i magen![]()
Hahaha! Jeg tenkte det sammeOiii, det gikk kjapt!! Kroppen din bare hoppa over 2-3![]()

Nei, vet ikke om det er tvillinger. Jeg hadde symptomer på graviditet 4-5 dager før forventet mens, så jeg har mistenkt at det kanskje kan være det. Skal på TUL 26.11, mannen håper det ikke er tvillinger (da vi har en fra før og må ha tid til han), han har tvillinger i familien sin også så risken er vel høyere når man har det i familien?Vet du om det er tvillinger? Har du vært på TUL?![]()
Nå er jeg kanskje litt vel gal med testingen... men jeg leste i et annet forum at man kunne åpne de digitale testene og se hvor sterkt de hadde slått ut. Her er bildet som ble lagt ut, hvis noen skulle få lyst til å prøve![]()
oj se der du!! Min øverste viste 2-3, så det er nok ikke langt unna for deg hellerMåtte åpne mine. Begge viste 1-2, men syns det har vært stigning i hvert fall. Selv om man ikke kan sammenligne en tørr test med en ny, og man ikke skal åpne de digitale.

oj se der du!! Min øverste viste 2-3, så det er nok ikke langt unna for deg heller![]()
Selvsagt!! Saumfarte alle forum for denne informasjonen selv. Tusen takkHerlig, takk for at du deler. Og gratulerer med 2-3![]()