Digital graviditetstest med ukeindikator

*mine-gull*

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Dere som har tatt flere for å se om hcg stiger, når skiftet den fra å vise 1-2 til 2-3 og 3+? Hvilken uke eller dpo var dere i da? Jeg tok en når jeg var 12 DPO, den viste 1-2... Har lyst å ta en til for å se om den stiger. Er 16 dpo i dag.

2-3 når jeg var 4+1 og 3+ når jeg var 5+0:)

2-3 4+0 og 3+ 5+0 :)

Tok en ny i går, fikk 2-3. Så tenker det stiger som forventet så langt vertfall. Noen som vet hva hcg må ligge på for å få 3+? Jeg hadde sen eggløsning, så er vanskelig å regne ut fra siste mens :-)

Fikk 2-3 i dag.. 13 dpo .. :)

Last edited:
Er ikke det ganske tidlig å få 2-3 ? :wideyed: Venter du 2 kanskje? :rolleyes::D

Ja, ikm i morgen så det er kanskje litt tidlig ja :) Jeg har gått på pergotime hvor det er litt større sjangs for flerlinger, men er ikke snakk om mye. Vi får vente å se :) hehe

Last edited:
Huff, jeg er 4+5 og fikk fortsatt 1-2 i dag. Håper ikke det betyr at noe er galt. :nailbiting:"Gravid" kom opp lenge før uketall, så jeg prøver å tenke at det betyr at jeg kanskje var på vippen til 2-3. :rolleyes: Fikk i hvertfall den sterkeste RFSU-strimmelen til nå i dag. :)

Huff, jeg er 4+5 og fikk fortsatt 1-2 i dag. Håper ikke det betyr at noe er galt. :nailbiting:"Gravid" kom opp lenge før uketall, så jeg prøver å tenke at det betyr at jeg kanskje var på vippen til 2-3. :rolleyes: Fikk i hvertfall den sterkeste RFSU-strimmelen til nå i dag. :)
Fikk også 1-2 når jeg var passert fire uker, husker ikke om det var 4+3 eller 4+4. La fra meg digital testene 5 dager og fikk 2-3 :)

Back
Topp