Dere som har tatt flere for å se om hcg stiger, når skiftet den fra å vise 1-2 til 2-3 og 3+? Hvilken uke eller dpo var dere i da? Jeg tok en når jeg var 12 DPO, den viste 1-2... Har lyst å ta en til for å se om den stiger. Er 16 dpo i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du når du hadde eggløsning? Jeg var 12 DPO når jeg var i uke 4+2, og fikk da 1-2..Har bare tatt en da, men var 2-3 i 4+2![]()
Vet du når du hadde eggløsning? Jeg var 12 DPO når jeg var i uke 4+2, og fikk da 1-2..
Hvor mange dpo var du da du fikk 2-3 da?Tja helt sikker er jeg nok ikke, men ganske![]()
Jeg fikk 2-3 14dpo. Men det varierer veldig. Noen får ikke positiv test før lenge etter ikm.Hvor mange dpo var du da du fikk 2-3 da?
Men så har jo du tvillinger og da lille snuskelusk2-3 når jeg var 4+1 og 3+ når jeg var 5+0![]()
Hihi, ja det kan jo være en årsakMen så har jo du tvillinger og da lille snuskeluskkan være at du fikk 2-3 tidlig pga det
Fikk 2-3 i dag.. 13 dpo ..![]()
Venter du 2 kanskje? Er ikke det ganske tidlig å få 2-3 ?Venter du 2 kanskje?
![]()
"Gravid" kom opp lenge før uketall, så jeg prøver å tenke at det betyr at jeg kanskje var på vippen til 2-3. Fikk også 1-2 når jeg var passert fire uker, husker ikke om det var 4+3 eller 4+4. La fra meg digital testene 5 dager og fikk 2-3Huff, jeg er 4+5 og fikk fortsatt 1-2 i dag. Håper ikke det betyr at noe er galt."Gravid" kom opp lenge før uketall, så jeg prøver å tenke at det betyr at jeg kanskje var på vippen til 2-3.
Fikk i hvertfall den sterkeste RFSU-strimmelen til nå i dag.
![]()
Takk! Det beroliget meg litt.Fikk også 1-2 når jeg var passert fire uker, husker ikke om det var 4+3 eller 4+4. La fra meg digital testene 5 dager og fikk 2-3![]()
Helt enig!!Takk! Det beroliget meg litt.Skal prøve å gjøre det samme
. Synes liksom vi som begge har slitt med å bli gravid har rett på litt "flaks" nå
![]()