Digikonken uke 35

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Denne uken skal dere få bryne dere på en tutorial fra meg[:D] Dere skal lære dere å skrive i former, som jeg har gjort på LOen nedfor her! Skal legge ut en tutorial straks, jeg må bare få lagt lille trollet[:D] Si ifra om det er noe dere synes er uklart! Håper dere liker oppgaven, det er en veldig kul ting å kunne! (dere trenger såklart ikke skrive i et hjerte)

Julaften

De som ikke har PS skal lifte [link=http://gallery.wedoscrap.com/showphoto.php?photo=13231&cat=fav]denne[/link] nydelige LOen av Brumm

1. Velg cusom shape tool, og hvilken form dere vil lage, her blir det et hjerte.

2. Nå dere har målt opp størrelsen på shapen deres, gå inn på paths i layerspaletten, høyreklikk og velg Make selection.

Gå så tilbake til layer, i paletten og høyreklikk på selve shapen deres. Helt i kanten! Trykk så Make work Path.

4. Så trykker du på type tool, og trekker muse inni shapen din. Da kommer det opp en T med en runding rundt. Da er du klar til å skrive!

5. Slett så shape 1, og du står igjen med:

Taaadddaa!! Ferdig:D Nå har jo jeg bare et halvt hjerte da, men jeg orka ikke skrive mer[8D]

Så rett tolkning av ukeskonken er at tema skal være juleaften, og at en skal bruke denne "teknikken" på LO'en?

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Så rett tolkning av ukeskonken er at tema skal være juleaften, og at en skal bruke denne "teknikken" på LO'en?

Kan vel ikke være tema julaften vel, det er jo bare august jo [:D][:D][:D] Er vel bare teknikken man må bruke...

Hvorfor i all verden skulle tema være jul?? Vi har jo ikke snø engang[8D]

Kul oppgave! [:D] Morsomt å lære noen nye teknikker!! [;)]

ORIGINAL: perlepupp

ORIGINAL: lindaen

Hvorfor i all verden skulle tema være jul?? Vi har jo ikke snø engang[8D]

du har jo skrevet "julaften" der oppe... er ikke tema julaften da?

Nei, det er jo en link, til LOen min som heter julaften!

ORIGINAL: Mochicka

Ikke vært med på dette før jeg!
Hvordan leverer man?
PM?
Og til hvem?

Du laster opp Loen din pga imageshack, og sender til meg[:D]

ORIGINAL: lindaen

ORIGINAL: Mochicka

Ikke vært med på dette før jeg!
Hvordan leverer man?
PM?
Og til hvem?

Du laster opp Loen din pga imageshack, og sender til meg[:D]
eller lager den liten nok (under 200kb) med "save for web" og sender den via pm og BV.... Husk da at den må være max 600x600 [;)]

Levert [:)]

Back
Topp