Dietter....

kakkeline

Gift med forumet
jeg er nesten hundre prosent sikker på at ingen av di er LANGVARIGVIRKENDE....
noen som har en diett som du blir slank av og som du forblir slank av??
har prøvd utallelige greier å er sikker på ingen funker.

eneste som har funka for meg er å spise sunt å trene.....

men er jo så dom at jeg går fem på på alt.
kjøpte meg en dvd som heter så mye som slank ved hypose noen som har prøvd den?

ORIGINAL: Trine82

enig med du. Derfor jeg går på lavkarbo, det er ingen diett, det er livstilsendring [:)]

Nettopp.. SKal ikke slutte med dette når jeg har nådd målet mitt jeg heller..
Skal jo selvfølgelig ut av ketose, men har ikke tenkt å proppe i meg med karbohydrater heller..

ORIGINAL: Almyrida81

enig med du. Derfor jeg går på lavkarbo, det er ingen diett, det er livstilsendring [:)]

Skal jo selvfølgelig ut av ketose, men har ikke tenkt å proppe i meg med karbohydrater heller..

ketose?
er d noe med ketolyse dietten?[8|]

ORIGINAL: kakkeline

ORIGINAL: Almyrida81

ketose?
er d noe med ketolyse dietten?[8|]

ketose er når man spiser så lite karbohydrater at man skiller ut ketoner i urinen. Det måles med en spesiell urin stix man får kjøpt på apotek eller ketolyse.no...    Går man kun på lavkarbo skal man passe på at stixen ikke slår ut, det er ikke anbefalt å være i ketose mer enn 6 uker av gangen.

går det an å ta d selv om man ikke hølger noen lavkarbo diett?
vil d ha noen form for effekt?

ORIGINAL: quebec

for å si det slik.
Hvis du starter med å kutte ut brød, pasta, ris, poteter og rotgrønnsaker og frukt, (til og begynne med)
så gir du på en måte kroppen din et sjokk og du vil ta av, fettforbrenningen begynner visstnok ganske raskt. Bare på det som jeg skrev.

Men jeg er ny i dette selv, men på dagtid er det flere av traverne her inne som kan gi bedre info.

skal ikke kutte ut noe som helst....
elske frukt og må ha portetr å ris en gang i blandt...
lever ikke uten karboene...

ORIGINAL: kakkeline

ORIGINAL: quebec

for å si det slik.
Hvis du starter med å kutte ut brød, pasta, ris, poteter og rotgrønnsaker og frukt, (til og begynne med)
så gir du på en måte kroppen din et sjokk og du vil ta av, fettforbrenningen begynner visstnok ganske raskt. Bare på det som jeg skrev.

Men jeg er ny i dette selv, men på dagtid er det flere av traverne her inne som kan gi bedre info.

skal ikke kutte ut noe som helst....
elske frukt og må ha portetr å ris en gang i blandt...
lever ikke uten karboene...

da må du nok desverre bare fortsette på disse "diettene" du sier ikke funker...
men kan jo ikke fortsette å stappe innpå av alle sag, det skjønner jo alle...

og hvis du har prøvd alt og ikkenoe fuker og du bare går opp igjen.. ja  da tørr jeg påstå at du gjør det feil...  jeg mener at men må jo ofre litt hvis man vil gå ned i vekt....

alt med måte... på lavkarbo kan du spise masse godt... det er bare an vane sak.'!!

Back
Topp