Diet

BabyGullet89

Betatt av forumet
Noen som har noen forslag til dietter?
noen som fungerer ? [:D][:D]

Hvis du ammer skal du vel ikke slanke deg noe særlig.. Men et sunt og godt "normalt" kosthold funker jo alltid [;)]

Det vet jeg, jeg ammer ikke.
har ett sunt kosthold å trener 3 ganger i uka.
men føler ikke at det fungerer no særlig[8|]

Hmmm, da vet jeg ikke egentlig.. Føler at "alle" dietter mislykkes her i allefall [:)]

Hmmm[8|][8|]

kjenner MANGE som har gått ned masse med lavkarbo... [:)]

Forbruk mer kalorier enn du tar inn [:)]

Eneste jeg har troen på i det lange løp.

Hvordan trener du?

Lavkarbo har jeg hørt masse bra om :)
Da kan du spise god mat og alikevel gå ned i vekt...

Denne her er god: du kan låne ungen min!
Om du rekker å få i deg mat om dagen da, så blir jeg imponert! [8D]

ORIGINAL: BabyGullet89

Det vet jeg, jeg ammer ikke.
har ett sunt kosthold å trener 3 ganger i uka.
men føler ikke at det fungerer no særlig[8|]

Ingenting er jo bedre enn det[:)] Du kan jo evt trene mer da...?

Hehe, så mange fine svar[;)]
jeg trener på trento, spinning, tredemølle, og styrke.
har gått ned 2 kg på 2 uker, men syntes det går så saaaaaaaakte :( har hørt om den nutriletten, men når hu slutta på den, gikk hu fort opp igjen[8|][8|]

2 kg på to uker er bra! Hvis du går ned mer enn en kg i uken risikerer du å miste muskler også, så hold på det du gjør nå du[:)]

ORIGINAL: BabyGullet89

Hehe, så mange fine svar[;)]
jeg trener på trento, spinning, tredemølle, og styrke.
har gått ned 2 kg på 2 uker, men syntes det går så saaaaaaaakte :( har hørt om den nutriletten, men når hu slutta på den, gikk hu fort opp igjen[8|][8|]

HALLLOOO, DET ER BRA! Tror du heller må skaffe deg en teskje med tålmodighet jeg[:D]

støtter det de andre skriver her inne. 1 kg i uken er veldig bra med mindre du er veldig overvektig.

D kan være at kroppen din er "vant" til intensiteten på treningen din og at du må øke litt.

Det er jo et enkelt regnestykke

kalorier inn - kalorier ut = vektendring

da må man altså bare trene masse og spise sunt.

MEN det vanskelige er jo at det høres så lett ut, men set er det slettes ikke når det finnes så mange fristelser her i verden og sofaen er så alt for god.

Jeg syntes du er kjempeflink å trene. fortsett med det du holder på med så skal du se du får gode resultater etterhvert. bare øk intensiteten på treningen dersom du føler du stopper opp.

Lykke til [:D]

Ja eier ikke tolmodighet [:'(]
hehe., er ikke så veldig overvektig nei..
men en del babyfett som må bort..[:)]
takk for fine svar [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Bizarre

Lavkarbo har jeg hørt masse bra om :)
Da kan du spise god mat og alikevel gå ned i vekt...

sign.. den ketolysedietten er knall.. masse godt du kan spise også

ORIGINAL: Blåmann

2 kg på to uker er bra! Hvis du går ned mer enn en kg i uken risikerer du å miste muskler også, så hold på det du gjør nå du[:)]

2 kg på to uker er kjempe bra Det er ikke bra å gå ned for mye for fort.

Men kan anbefale lavkarbo diet. Gikk på den for et par år siden og gikk ned 12 kg[:D] Det viktigste jeg kuttet ut av mat var da hvetemel, poteter, ris og pasta.

Hadde jeg hatt motivasjonen i orden skulle jeg startet på den igjen. For de 12 kg jeg gikk sitter godt på kroppen igjen, om ikke mere[>:]

Jeg prøvde meg på lavkarbo for en liten måned siden, og gikk forholdsvis kjapt ned etpar kilo... Men når jeg ikke hadde spist NOE jeg likte på halvannen uke (jeg haaater egg, satt og brakk meg over omeletten), og savnet etter melk ble FOR stort, fant jeg ut at det ikke var noe for meg - så nå satser jeg heller på å begrense porsjonene jeg spiser, og passe på å ikke bli ihjelsulten før jeg får spist, for da spiser jeg mye mer! [:)]

Back
Topp