Didrikson vinterdress

Prøv, og ta med ullklær. Sofie så ut til å passe 120 fint, men da vi prøvde med ullklærne under sa hun at det var vondt. Jeg betalte 1000 blank for vår (intersport), syns ikke det er så ille hvis dressen er riktig god.
Takk for tips :)
Skal ta med ullklær :)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Jeg er superfornøyd. De er store i størrelsen, vi kjøpte vår ifjor, tror han lett kan bruke den neste år også, men da må vi nok sprette opp sømmene. Har ikke merket noe på hverken varmetap eller vanninntrenging, barnehagen er også veldig fornøyd .)
Så bra.
Billig dress hvis den kan brukes to sesonger ;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Fordi det er ikke no greit for de voksne heller som skal hjelpe 18 barn med drit møkkete dresser. Jeg syns ikke no om å bli synlig møkkete med en gang ( vi går ut om morran) og er den like varm og vannavstøtende når den er gøra ned? Jeg impringnerer dressene i rompa og knærna etter vask også, der de er mest utsatt

Ja, det er også ett veldig godt argument. Jeg liker ikke selv å kle på mine barn skittene klær, da ser jo ikke jeg ut heller ;)
Tenkte å kjøre en impringeringsvask å se om det vil hjelpe :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det må være svært ubehagelig å ha først en klumpete dress og så gummi utenfor der synes jeg. Jeg liker ikke å ta på meg klær som er enormt skitten, og det tror jeg ikke mine barn gjør heller. Dessuten så vil den stinke til slutt fordi den er så møkkete. De som jobber i barnehagen er også enig at det bør skylles eller vaskes. De pakker det ned i poser for vask om de er for forferdelige. :)
Den er jo to sesonger gammel, og har ikke begynt å trekke van før nå. Så synes den har gjort en god jobb og tålt masse jeg :)

Her bruker de regnbukse utenpå dressen hvis det er veldig vått/slapsete ute, og den dressen hun har nå er da ikke klumpete. Vi syns det funker fint på sånne dager i alle fall.

Og sand og leire/søle stinker jo ikke... Det stivner, det kan jo være greit, og det er jo ikke noe særlig når det drysser sand av dressen, men likevel... Putter du den i tørketrommel da? For hvis ikke så må man jo nesten ha to dresser for å ha en å gå i mens den andre tørker.

Nei, du om det, jeg er bare glad det ikke er nødvendig her. :p

Dressen lukter jo fordi den har vært våt og tørker i fuktig og trangt miljø :)
Jeg synes det er klumpete med bare en varmere vinterbukse og regndress er jo så tett så liker ikke det noe særlig :p

Nei, tar den ikke i tørketrommelen nei, men den tørker til dagen etter på badet. Der er det varmt og godt.
Vi bor veldig forskjellige steder, så behovet er kanskje veldig forskjellig :)

Vi hadde den til storesøster, og vært veldig fornøyd. Hun brukte den i to sesonger, og holdt like bra.

Ville ikke kjøpt mindre enn 120, med tanke på at han kanskje skal bruke den en stund enda;)

Dressen lukter jo fordi den har vært våt og tørker i fuktig og trangt miljø :)
Jeg synes det er klumpete med bare en varmere vinterbukse og regndress er jo så tett så liker ikke det noe særlig :p

Nei, tar den ikke i tørketrommelen nei, men den tørker til dagen etter på badet. Der er det varmt og godt.
Vi bor veldig forskjellige steder, så behovet er kanskje veldig forskjellig :)

Her har vi også stort sett slaps og gjørme, men jeg tenker som så, at hiv det er skikkelig slapseføre, så er det varmt nok til og bruke regntøy uten dress som regel. Gjerne foret regntøy. Det gjør i allefall vi ofte. :)

Ikke at dere må det alikevel hvis deres løsning funker godt for dere altså! :p

Her har vi også stort sett slaps og gjørme, men jeg tenker som så, at hiv det er skikkelig slapseføre, så er det varmt nok til og bruke regntøy uten dress som regel. Gjerne foret regntøy. Det gjør i allefall vi ofte. :)

Ikke at dere må det alikevel hvis deres løsning funker godt for dere altså! :p

Er ikke så glad i å bruke regntøy jeg. Det er så tett, og med fleece i tillegg som de som er foret er blir det jo bare syntetisk. Vi bruker ikke engang cherrox pga dette. Så dette fungerer fint for oss altså :p
Men takk for tips :)

Back
Topp