Åhhh, jeg bare elsker å få egen tråd alltså!!![;)][:D]
Vet ikke om du så det, men laget en egen tråd her til de som har vært gravid med tvillinger.Lurte sånn på om man kjenner noe tidligere enn med en, men det er visst ca det samme![:D]
Jeg har jo ømme pupper,luft i magen (har mye ellers også[8D]),trøtt hele tiden,murringer i magen, og var litt kvalm idag!
Men om det er innbilt, eller bivirkninger av Crinone må jo fuglene vite![:D][:D]
Har ikke hatt noe festeblødning, men er kanskje for tidlig for det (hvis jeg overhodet får det da?...) men hadde littt ørsmå rester av blod iblandet klumpene etter Crinone kremet som kom på papiret når jeg tørket meg....kan jo være etter uttaket??
Du er så heldig som er noen dager før megi rugingen din,føler du at det er noe der?
Jeg føler meg litt "tom" etter alt styret som har vært, har nok tatt mere på enn hva jeg selv trodde først.Er liksom helt sånn midt i mellom flyt,ikke ekstatisk, og ikke lei......hmmmm.....hvor er den store gleden blitt av liksom?? [8|]
Fikk beskjed om å bare leve som før, og tunge løft gjorde ingenting, det sa overlegen at det var bare en gammel myte! Så nå har jeg jo gjort det, så får håpe det ikke skader de små!
Ellers vil jo gubben proppe meg full av vitaminer og tran, siden det er sunt. Og skal gjøre evt. barn så smarte[:D][:)]
Han mener at vi nå skal bare vente til testdagen på onsdag 31.3. og da se hva neste steg er, skjønner ikke at mannfolk klarer å leve slik i nuet, og ikke bekymre seg så mye!![8|]
Hvordan synes du det var å komme hjem/ruge?
Er jo seff div. fester nå,og flere spør om ikke jeg kommer, måtte bare si at det ikke fristet noe særlig akkurat nå![8D]