Diare

MaTe

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Vet ikke om dette er rette sted... men sliter litt med diare her og der. Finner ikke at dette er vanlig noe sted, andre som har hatt dette problemet?
Til info sliter jeg veldig med lite matlyst og spiser kanskje litt mindre enn jeg pleier.
 
Tror det er ganske vanlig, har hørt om flere som sliter med det. Har ingen smarte tips, dessverre, håper du får i deg drikke i hvert fall.
 
Bare at det er vanlig er jo en betryggelse i seg selv. Får drikke masse og prøve å få i meg noe nyttig hvertfall :)
 
Vet ikke om dette er rette sted... men sliter litt med diare her og der. Finner ikke at dette er vanlig noe sted, andre som har hatt dette problemet?
Til info sliter jeg veldig med lite matlyst og spiser kanskje litt mindre enn jeg pleier.

Jeg opplever AKKURAT det samme som du beskriver her, men jeg har ikke noe svar på det jeg heller :confused: Hardt og vått annenhver gang enkelte dager, merkelig!
 
Spis ris, kylling og drikk Farris blandet med eplejuice - det var rådet fra jordmor iallefall;) trur det er ganske vanlig å få dårlig mage, ja!
 
Back
Topp