Diare hos fullammet baby

God bedring til lille!
 
Takk for lykke ønskninger. Frøken har bare lagt på seg 80 g. Og har ikke hatt våt bleie siden i går. Så nå bærer det videre til sykehuset.. Misstanke om infeksjon...
Huff, godt du stolte på magefølelsen! God bedring til lille, håper det ikke er noe alvorlig:Heartred
 
Hvordan går det med den lille?

Vi er innlagt på sykehus og ligger på isolat frem til vi får svar på alle prøver. Jeg spør egentlig minst mulig for å ikke lage masse scenario i hodet. Tenker jeg venter med spørsmålene til vi har prøvesvar. Jeg vil egentlig ikke vite hva de tror, bare hva de vet :)

Fortsatt mye diare og har så vidt tisset en gang på 36 timer. hun fikk litt råmelk og etter det har hun spist bedre de siste to måltidene så er fornøyd med det. Hun har begynt å hoste i tillegg, Hun er blek og ikke i særlig strøk. Gjør vondt i mamma hjertet :(

Men humor har hun. Synes pleierne er noen rare skapninger :) <3 føles i hvertfall godt å være i trygge hender.

Det som er rart er at hun spiser ca 90 under måltid. Men har siste uken lagt på seg bare 80. Og når vi veide henne i dag hadde hun akkurat spist. Så tror de ønsker å veie igjen i morgen.

Takk for alle som viser omtanke <3
 
Huff, godt du stolte på magefølelsen! God bedring til lille, håper det ikke er noe alvorlig:Heartred
Ja får litt dårlig samvittighet. For som andregangsfødende lar man det kanskje gå litt lenger enn hva man ville gjort med nummer en. Er ikke alltid det er en fordel. Men godt vi er i trygge hender nå :)
 
Har nå fått konstantert virus. Men siden hun spiser greit og endelig har begynt å tisse får vi være hjemme med åpen retur også får vi heller hjemmebesøk til uka. Jeg har jo vert så nazi med hygiene så jeg forstår ikke hvordan hun kan ha fått det. Men godt å vite at det er noe som går over <3
 
Riktig god bedring til lille :Heartred du må i hvertfall ikke tenke at dere har noe skyld! Årsaken til viruset kan ha kommet fra hvor som helst og hvem som helst! Dere har nok gjort absolutt alt rett. Noen ganger er de små bare uheldige :Heartred
 
Godt det var en så uskyldig årsak til plagene. Ikke artig med syke små. Fortsatt god bedring til den lille!
 
Har nå fått konstantert virus. Men siden hun spiser greit og endelig har begynt å tisse får vi være hjemme med åpen retur også får vi heller hjemmebesøk til uka. Jeg har jo vert så nazi med hygiene så jeg forstår ikke hvordan hun kan ha fått det. Men godt å vite at det er noe som går over <3

Så bra at det ikke var noe verre! Masse god bedring til lille ❤️
 
God bedring [emoji173]️
 
Back
Topp