Diaré?

BlackPearl85

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Hei alle.
Siden jeg ble gravid så har magen min gått fullstendig i opprør. Vanligvis i ugravid tilstand, så er jo magen på jordet uansett, men nå er den verre. Jeg får akutt renneræv (unnskyld språket). Er dette egentlig normalt når man er gravid?

Det kommer mest når jeg er aller mest kvalm. Har det ikke sånn hver dag, men ofte nok.

Ja, det er vanlig. Jeg har ikke så mye nå. Men har slitt en del med det de siste dagene.. Spesielt om morgenen...

Oh yes! Forrige svangerskap var jeg så forstoppa! [emoji849] denne gangen har jeg alle former [emoji13]

Samme her. Virker som om det kommer ut den veien istedetfor å spy... Og det er egentlig greit for meg xsmile8

Jeg startet med Movicol for et par dager siden, var det jeg ble anbefalt på apoteket. Håper det snart gir resultater :shy:

Krysser fingrene.. det som er font med lactulose er at den myker opp avføringen når du kommer igang med magen igjen!

Har varrierer det mellom veldig løs mage og helt forstoppet [emoji40]

Er nok litt enten eller ;)

Jeg og[emoji32] det har jeg vært alle gangene, og det er så fælt
Jeg har også vært det tidligere, og denne gangen var jeg til og med plaget før jeg ble gravid. Merker at det har innvirkning på psyken også, så håper det blir bedre snart.

Hei alle.
Siden jeg ble gravid så har magen min gått fullstendig i opprør. Vanligvis i ugravid tilstand, så er jo magen på jordet uansett, men nå er den verre. Jeg får akutt renneræv (unnskyld språket). Er dette egentlig normalt når man er gravid?

Det kommer mest når jeg er aller mest kvalm. Har det ikke sånn hver dag, men ofte nok.

I begynnelsen av svangerskapet (hvor jeg ikke visste jeg var gravid) hadde jeg skikkelig diare, og det på ferie :p Trodde det var maten jeg ikke tålte der, men ingen andre ble syke :p Men så ble det bedre etterhvert.

Men nå, fra denne uka har jeg full forstoppelse! Skikkelig vondt:(

Her har magen faktisk blitt litt bedre. Sliter mye til vanlig med akutte mageknip med tilhørende diaré. Nå har magen blitt litt mer normal. Mindre knip. Men kan bli veldig kvalm i forbindelse med knipene. Går over når jeg får tømt meg. Ble kvalm i forbindelse med knipene før og.

Her er det sånn at jeg er kvalm hele tiden, og kvalmen blir verre når jeg spiser, og da begynner magen først å putre og så må jeg noen brutale turer på do etterpå.

Back
Topp