Diaré og oppkast i uke 39

Nenemor

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
Sorry for nok eit ekkelt tema her inne... Eg må berre høyre om nokon andre har hatt utruleg laus mage og oppkast før fødsel? Eg er 39 veker no, har termin om 9 dagar. Sidan i går kveld har eg verkeleg fått tømt meg - kasta opp tre gonger og vore mykje på do. Er eg sjuk, eller er det kroppen som gjer seg klar til fødsel? Mykje kynnere og knip i tillegg, så eg har nesten ikkje sove i natt. Forferdeleg vondt! :-(

Uff, det er mye omgangssyke ute og går dessverre så er nok bare det. Har hatt det selv, forferdelig ekkelt!

Har spurt jordmora om dette, for jeg har selv hatt løs mage i et par uker - ikke slik at det renner "rett igjennom", men plagsomt likevel. De siste dagene (er 40+1) har det bare blitt verre og verre, og vært mye kvalm i tillegg. Kan ifølge jordmor være tegn på at fødselen nærmer seg - hormoner som gjør at tarmene tømmer seg før ting setter i gang visstnok, og det kan komme ut begge veier :p Men kan også være andre årsaker selvfølgelig. Går jo mye omgangssyke også nå :(

Sorry for nok eit ekkelt tema her inne... Eg må berre høyre om nokon andre har hatt utruleg laus mage og oppkast før fødsel? Eg er 39 veker no, har termin om 9 dagar. Sidan i går kveld har eg verkeleg fått tømt meg - kasta opp tre gonger og vore mykje på do. Er eg sjuk, eller er det kroppen som gjer seg klar til fødsel? Mykje kynnere og knip i tillegg, så eg har nesten ikkje sove i natt. Forferdeleg vondt! :-(

Jeg var ikke kvalm/kastet opp, men hadde løs mage samme dag som fødselen startet.

Uansett ikke lenge igjen for deg! Lykke til :)

Uff, mye omgangssyke her også- høres mer ut som det. Jeg er foreløpig skånt, men mann og barn har hatt det denne uken.

Var nok omgangssjuke. Mannen min måtte óg kaste opp. Betre no - men oppkast og magekramper med stor mage er vooondt! :-( No kan godt fødselen vente eit par dagar til (8 dagar til termin), for eg har ikkje energi til det no ;-)

jeg hadde løs mage helgen før vesla kom og 3 dager ut i samme uke var jeg uvel, kvalm og kastet opp. 2 dager før ho kom hadde jeg super energi :D

Back
Topp