Tvillingmamma91 Forumet er livet Aprilbarna`15 30 Des 2015 #1.981 Frøbert2016<3 skrev: Her er det enten ren Oslo eller mer Østfold dialekt ingenting som påvirker skriving i grunn Klikk for å utvide … Nei jeg veit men prøver så godt jeg kan å skrive sånn jeg prater, men like lett å skrive helt vanlig
Frøbert2016<3 skrev: Her er det enten ren Oslo eller mer Østfold dialekt ingenting som påvirker skriving i grunn Klikk for å utvide … Nei jeg veit men prøver så godt jeg kan å skrive sånn jeg prater, men like lett å skrive helt vanlig
Frøbert2016<3 Elsker forumet 30 Des 2015 #1.982 Hope91 skrev: Nei jeg veit men prøver så godt jeg kan å skrive sånn jeg prater, men like lett å skrive helt vanlig Klikk for å utvide … ille mye mer morro å preke gitt *hahaha*
Hope91 skrev: Nei jeg veit men prøver så godt jeg kan å skrive sånn jeg prater, men like lett å skrive helt vanlig Klikk for å utvide … ille mye mer morro å preke gitt *hahaha*
Tvillingmamma91 Forumet er livet Aprilbarna`15 30 Des 2015 #1.983 Frøbert2016<3 skrev: ille mye mer morro å preke gitt *hahaha* Klikk for å utvide … Hehe jaja