Dialekt-tråden

6 timer med bil da :P

Ja prøver :P

Rundt Bergen då? Pluss minus? Litt nord for Bergen kanskje. Om æg kjr husker heilt feil frå tiå æg va sammen med en oppi der :-P

Æ vel litt kortere tid for mæg mæg nå. For bur kje så langt unna Haugesund nå.

Va kje akkurat dæ æg hadde lysst på, men bære enn ingenting :-)
Sant d:-P. Har ingenting godt i hus her :-/. Men gubben sko i butikken på vei t sykehuset for å besøga faren så han slo vurdere om han kjøpte någe t mg:-). Så gjenstår d å se om an komme tbage md d før an drar t sykehuset eller eg får d når an har vært hos faren. Men då bler d i så fall seint når eg får d siden d går 1 time i kjøring

Sant d:-P. Har ingenting godt i hus her :-/. Men gubben sko i butikken på vei t sykehuset for å besøga faren så han slo vurdere om han kjøpte någe t mg:-). Så gjenstår d å se om an komme tbage md d før an drar t sykehuset eller eg får d når an har vært hos faren. Men då bler d i så fall seint når eg får d siden d går 1 time i kjøring

1 time :-O budde kje du på sola?

1 time :-O budde kje du på sola?
Jo men an e på rehabiliteringsavdelingen i Egersund;-). Fyst sus, så egersund, ein liden tur t bake t sus før egersund igjen. Så e d snakk om rehabiliteringsopphold på sykehjem her i distriktet før an evt enten hjem el langtidsplass på sykehjem

Jo men an e på rehabiliteringsavdelingen i Egersund;-). Fyst sus, så egersund, ein liden tur t bake t sus før egersund igjen. Så e d snakk om rehabiliteringsopphold på sykehjem her i distriktet før an evt enten hjem el langtidsplass på sykehjem

Oi. Skikkele fram å tebage lang tura :-O då forstår æg meir.

Sånn nå æ lillegutt i seng. Så får me se kor fort han sovne.
Får håpe an sovne kjapt;-). Pleie an å bruga lang ti md å sovna? Mini her e i ferd md å sovna sånn ca ish. Slide md å ikkje få an t å sovna sjølv men har på white noise i bakgrunnen og amme an så satse på at søvnen tar an snart:-)

Satse på d:-). Står vel helst på ka svigerfar vil;-). Legene anbefale langtidsplass men han sjølv vil hjem helst uten hjelp aent enn fra evt gubben

Skjønne han vil heim å bare hjelp av mannen din. Men har mann din tid, kapasitet å energi nok t dæ? Nå vett jo kje æg kæ som he skjedd. Men virka litt møje ut muligens. Men hjemmehjelp kan jo vær et midt i mellom alternativ.

Back
Topp