Ja veldig:-/. Heldigvis ska me få bygga så då får me bedre plassKjipt å ha liten plass![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig:-/. Heldigvis ska me få bygga så då får me bedre plassKjipt å ha liten plass![]()
Ja veldig:-/. Heldigvis ska me få bygga så då får me bedre plass. Men då e mini såpass stor når det står ferdig at eg tror ikkje eg gidde å investere i grind t an
Min he aldri vore særlig interessert i babygym sin :-/ kjedele å ligga der seie han itte max 5 min.
Hehe! Må han ha litt mer utfordring kanskje?her syns han det e kjempekjekt... Men sko ønska han likte litt bedre å ligga på magen..for DET burde det øvast mer på
![]()
Ligga i vippestol va allti godkjent. På golve mens han såg oss va au litt meir ok. Magen va absolutt kje godkjent, men "tvingte" han på mage 2-3 min itte bleieskift. Å hadde han møje på magen oppå mæg. Der va dæ meir godkjentå hs sa dæ va godt nok. Siste mnd itte han bjynnte å rulla frå rygg t mage sjøl så he dæ vore meir godkjent. Sjøl om æg he ørten mill gonge mått snu han tbage på rygg nå au. Men nå he an frå i går rulla någen gong tbage t rygg sjøl. Så håpe an snart kan ordna sæg sjøl. Uten å bli som sånn et sinna lemen
![]()
Me har hatt byggeplaner lenge men tar tid md søking osv hos kommunen:-/Så greit då, då vett du jaffal at det blir bedre
Her har me ikkje någe planer ennå om flytting.. Men må nok det ittekvert uansett...
Her ville ikkje min heller ligge møje på magen i starten men nå e d dt einaste han vil. Å få an t å ligga lenge nok på ryggen så me får skifta på an e ein kampHehe! Ska ikkje ver lett
Her må eg nok bli flinkere te å "tvingan" litt te å ligga på magen...bare i någen få minutt om gangen.. Han har fått seg favorittsia bak, så vil han ska ligga den vei minst mulig. Men det e ikkje så lett når ein ikkje har mye plass. Konne eg lagt meg ner på golvet med han mens han låg sånn, hadde han kanskje likt det bedre.. Einaste plassene han kan øva seg på blir på stellebordet og i grindå![]()
Meeeeen han ligge mye på magen på brystet mitt då..![]()
Her ville ikkje min heller ligge møje på magen i starten men nå e d dt einaste han vil. Å få an t å ligga lenge nok på ryggen så me får skifta på an e ein kamp
Hehe! Ska ikkje ver lett
Her må eg nok bli flinkere te å "tvingan" litt te å ligga på magen...bare i någen få minutt om gangen.. Han har fått seg favorittsia bak, så vil han ska ligga den vei minst mulig. Men det e ikkje så lett når ein ikkje har mye plass. Konne eg lagt meg ner på golvet med han mens han låg sånn, hadde han kanskje likt det bedre.. Einaste plassene han kan øva seg på blir på stellebordet og i grindå![]()
Meeeeen han ligge mye på magen på brystet mitt då..![]()
Ska ikkje se vekk fra dHehe, ja det komme vel med tiå her og![]()
Va på stellebordet me au øvte. Sånn utenom at han låg på mæg. Å hs hær sa dæ va godt nok. Men om hu sa dæ for æg va lenge i dårlig form itte fødselen å hadde masse i håve mæ planlegging av bryllupsdåpsdag kan æg jo kje garanteramen lillegutt he vertfall blitt veldig sterk. Så dæ va nok mengde nok
![]()
Me har hatt byggeplaner lenge men tar tid md søking osv hos kommunen:-/
Får håpa det e nok her og![]()
Eg får bare bli flinkere te å bruka stellebordet![]()
Eg kan nesten ikkje ventaTippe du glede deg![]()
Her ville ikkje min heller ligge møje på magen i starten men nå e d dt einaste han vil. Å få an t å ligga lenge nok på ryggen så me får skifta på an e ein kamp
Eg kan nesten ikkje venta. Har fått tegninger og pris på kjøkken og nå fra eine plassen me har sett på kjøkken
. Så veldig bra ud
![]()
Æg fekk besje om at alt hjalp. Va lika godt mæ fleire små øvinga så 1 lengre![]()
Hehe min prøve å dra an avHehehe. Der he kje min komt ennå. Men han spratle så møje at strømpebukså blir somregel sparka av.
Jaaaa eg e sååå klar for å få bedre plassMisunneliiiig!
Glede meg sånn te å ein dag få større plass! Off![]()